Cum vrei sa o facem?

253 25 8
                                    

-Laule(cu intentie scris)
-Of vin o aici , la mine in brate.....

Ii sar in brate lui Rin si incep sa il sarut pe buze. Imi era dor de buzele sale, de gustul lor, de el...dintr un sarut linistit devine unul salbatic,dar ne despartim din cauza lipsei de oxigen, doar un firisor de saliva ne uneste. Ma tranteste pe pat si imi rupe tricoul.
-Zice ai ca nu....
-Gura piticanie, nu observi ca s a sculat, e vina ta!
Incepe sa ma sarute pe gat , ar si sa ma muste ca un animal.  Pot simti un firisor de sange ce se prelinge pe pielea mea, dar nu se opteste aici, coboara mai jos pe abdomen, si incepe sa imi tachineze unul dintre mugurasii mei gata intariti. Eu ii dau tricoul jos , la fel si pantaloni. Ai mei erau deja aruncati prin camera. Deja parca simteam cum boxeri mei intrau la pa, incepusera sa ma incomodeze rau. Rin observa asta si imi schiteaza numai un zambet pervers. Mi da jos si ii arunca prin camera.
-Pe zi ce trece ma faci mai fericit! Cum vrei sa o facem? Sa dureze, sau sa terminam rapid?
-Sa dureze! Zic eu cu putere.
El se intinde pana la noptiera, din care ia inelusul acela de groaza, groaza sau nu, asta e bun in acest moment, insa mai ia si altceva.... Nelipsitul lubrifiant. Imi pune nenorocitul de inel si cu un deget plin de lubrifiant il baga in mine (doame, ce pot sa scriu). Incepe cu miscari lente, iar pe parcurs mai adauga unul, deja incepe sa mareasca ritmul, si inca unul, aproape ca nu mai rezistam.  Observand asta, scoate degetel si isi lasa la iveala si el comoara sa, care urmeaza sa o ingroape in curu meu(gluma de ferentari). De data asta intra mai cu forta, eu incepand sa gem si eu si el. Sunetele noastre suave se auzeau in toata camera, impreuna formau o simfonie. Observa ca Rin nu prea mai are forta, dar mai vrea, asa ca il intind pe pat si ma oun deasupra lui. Nu am mai stat in poziti asta de loc. Iar zambetul aa pervers.
-Vad ca iti place micutule!
-Tu glumesti no? Ador chestia asta!
Incep sa sar (numai mie mi se pare ciudat cum suna?), iar la scurt timp, Rin se elibereaza in mine. Acum eu...
-Puiut, cum vrei, oral su eu?
-Mmmm, oral!
Imi da inelul ala afurisit si imi face un oral de toata fumusetea. La mine nu a durat mai mut de 5 minute ca ma eliberasem si eu. Ne am intins in pat si ne uitam umul la altu.
-Haru?
-Da Rin...
-Ai zis ca eu am fost primul nu?
-Da, eu am FOST virgin cand am venit la tine.
-Si tie iti placea de vre o fata? Sau baiat, sau nu ai placut pe nimeni?
-Pai, pana acum nu mi a placut de nici o fata, dar state am cu ele.
-Deci....inseamna ca eu te am facut gay?
-Cam da, si sunt mandru de asta!
-Asta am vrut sa aud! La culcare ca sunt extenuat.
-Te cred......

Bau, v am pus capitolul Hentai, am fost destul de explicita? Sper ca da. Si am pus coperta noua, va place?
Anyway, sper ca v a placut, ne citim data viitoare , va pup😘😘😘

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum