#2 luni mai tarziu#
Rin inca e in coma. Eu vin zi de zi la el si stau langa patul sau, asteptand sa se trezeasca. Zi de zi, ii iau mana si mi o pun pe cap si ma asez cu capul pe pieptul sau...cum făceam odata. Zilele trec, dar speranta mea ramane vie. Azi...i am luat un buchet de trandafiri. Intru in spital si fara sa mai intreb merg spre salonul lui Rin. Doctorii alergau pe langa mine, dar...cand am vazut ca toti se indreptau spre salonul lui Rin... am scapat buchetul din mana si am fugit spre ei. Vreau sa intru, dar 2 matahale ma opresc.
-RIN, LASATI MA SA INTRU! RIN!!!
Am cazut jos in genunchi cand am vazut ca toti acei dicoctori si au lasat capul jos, sem ca....ai...murit...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rin pov.
Simt cum o garmada de ace intra si ies din mine cu o forta inimaginabilă. Simt socurile ce ma fac sa tresar, dar pe langa asta .... imi aud micul pui care ma striga cu disperare. Crap putin ochii si vad o multime de doctori in jurul meu.
-H..a..r..u...Haru! Zic eu slabit...
-Traieste! Aud un doctor...
Toti se indeparteaza si ies. Niste roti....si mai exact un pat...intra la mine in salon. Eu inca eram ametit, dar puteam sa observ...chipul blajin al puiului meu...Haru pov.
De la cat m am panicat am lesinat. Sunt pus intr un pat si dus in salon. Simt o mana ce e pusa peste a mea. Cu toata puterea mea....deschid ochii. Imi indrept capul spre persoana si... privesc chipul angelic al iubitului meu...
-Rin, esti real?
-Normal ca da puiul meu...
-Dar...nu mai conteaza... ma bucur ca esti aici langa mine.
-Si eu...dar ce s a intamplat?
Ma ridic din pat si ma asez langa el.
-Ce iti mai amintesti?
-Pai...stiu ca am plecat spre excursie...si incepuse sa t se faca frica. Mi ai spus sa te i au de mana si dupa aceea mi sa taiat filmul.
-Avionul a avut o defectiune. Aripa dreapta a fost sabotata, iar avionul s a prabusit... tu ai stat in coma 2 luni... dar eu am venit mereu la tine...si nu mi am pierdut speranta .
-Si...am ratat vacanta.
-Tie iti mai arde de vacanta? Lasa, e bine ca esti aici cu mine.
-Da.....
Rin a adormit, iar eu am ramas sa il veghez.
-Noapte buna ingerasul meu!Saltare lume! V a placut? Spuneti mi ca v a placut! SakuraaChan-Kawaii sper ca nu ma mai omori...da?
Va pup😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)