Surprizaaaa!!!!

328 26 7
                                    

-Hai acasa....

Rin pov.
Voi chiar credeati ca o sa mi l fure pe Haru? Pai cred ca l as fi impuscat direct. A fost un mic plan de al meu, avand in vedere ca tata imi era dator. Sa va explic.....
Cu 48 de ore in urma...
Acum ca tata il cauta pe "iubira lui" va trebui sa ii explic.........
Bun a spus ca ii pare rau bla, bla, bla, si ca vra sa se revanseze. Pai va trebui sa il fure din parc pana de ziua lui . Eu in acest timp voi pregati totul cu Sebastian Maki si Yuki. Vom face o petrecere surpriza pentru el. Ahh, abia astept. Deocamdata nu i am spus lui Maki si Seba de petrecere dar o sa le spune eu.

In prezent
Am viorbit cu Yuki si totul e pregatit. Haru inca e trist. Acum suntem in masina . Sebastian conduce fiindca eu am vrut sa tau cu Haru in spate sa pot sa il tin in brate. Pare....dezamagit.
-Haru, ce ai ?
-Hm, o nimic , doar ma gandeam.
-La ce?
-Pai, nu ai venit sa ma cauti, si in plus eu am fugit si o sa fie si mai furios tatal tau.
-Calm pui , nu o sa ti se intample nimic.
-Mda, asa ai zis si data trecuta si uite ce s a intamplat....
-Nu se va mai repeta...promit!

Si il sarut scurt pe buze.
-Hei voi, am ajuns acasa, spuse Seba, aveti de gand sa coborati?
Iesim din masina si ne indreptam spre usa . I am dat cheile lui Haru, noi plecand prin spate si surprizandul.
-Rin , repede!
-Da acum....
Ne ascundem prin sufragerie si asteptam . Ca sa fie clar, sunt eu, Seba, Maki, Yuki si tata.
Aud cheia si facem liniste....

Haru pov.
Bag cheia in broasca (doamne cum suna) si observ ca era deschisa. Ma uit in spate dupa Rin dar nu e nicaeri.
Deschid usor usa si pasesc in incapere. Toate luminile erau stinse, nu se auzea nici musca.
-Surprizaaaa!!!!
-Aaaaaah!!!
Si cad in fund.
-La multi ani Haru!
E, e pentru mine, nu imi vine sa cred. Sunt toti...
-Hai sus sarbatoritule.
Tatal lui Rin ma ridica iar Rin apare cu un ditamai tortul cu ciocolata si martipat, mmmm, arata delicios.
-Haru, azi este ziua ta, iar acum fix o luna ai aparut pe usa aceea si ai cerut un job. Acum e mai mult decat un job , e viata ta . Azi se face o luna de cand suntem impreuna, te iubesc Haru......si o lacrima i se scurge pe obraz .
-Oh, cat de sentimental, si eu te iubesc Rin , si la multi ani si tie iubitule.
Ii iau tortul din fata il dau lui Maki si il iau pe Rin si il sarut cu mare pasiune in vazul tuturor. Sarutul nostru se adancea din ce in ce mai mult, dar Rin ramanea fara oxigen deci, mde.
-Bun acum mancam? Spus tatal lui Rin.
-Dar nu ne porti pica?
-Nu de ce?
-Pai , m ai furat...
-Asta era parte din planul meu, zise prea iubitul meu iubit, am vrut sa iti fac o surpriza.
-Awww, vino aici!
*sopteste* Sper ca diseara nu ma lasi da?
*soptesc eu*eu as fi vrut acum dar e lume, mai rezisti o ora?
-Cred....
-Bun lume sa petrecem.
Am inceput sa mancam si sa bem Tedi si Fanta, suntem ca niste copii la o aniversare de 4 ani.
Dupa 2 ore..
Au plecat toti , pana si Yuki, a zis ca se duce in oras. Acum sa mergem la Rin pentru o portie de iubire.
-Esti gata? Ma intreaba el dezbracandu ne...
-M am nascut pentru asa ceva!

Atentie scene yaoi/hentai (nu prea stiu ce o sa scriu pe aici😂)
Incepu sa ma sarute pe gura , dupa aceea se muta pe gat unde il musca dar eu nesimtind durerea fiind ca o alina merau cu un sarut. A trecut mai jos pe abdomen. Facea cerculete in jurul mugurilor mei intariti. Ahh, nu mai suport.
-Rin, poti ...sssa ttte gra besti?
-Incerc...
Coboara la baza juniorului meu si incepe sa ma tachineze rau. In mai putin de 5 min ma eliberez in gura lui. Se vedea de la o posta ca era excitat mai rau decat am fost eu. Intra usor in mine facandu ma sa gem atat de tare incat cred ca s a auzit in toata casa. Incepe cu miscari de dute vino mai usoare, dar pe parcurs mareste ritmul. Cred, nu pot sa imi dau seama daca a ajuns la orgasm. Se elibereaza in mine iar eu din nou pe el. Se aseaza langa mine si ma saruta pe frunte.
-Zi mi ca ti a placut?
-Bai , tu iti dai seama ca nimeni nu ma mai facut cu mine ce ai facut tu .
-Adica?!
-Pai....
-Pai ce...
-Mi ai atins punctul sensibil...
-Ma bucur....hihihi...
-Te iubesc asa de mult Haru...
-Si nici tu nu ai idee cat te iubesc eu pe tine Rin. Noapte buna
-Noapte bu na.....
Si a adormit si eu la randul meu pe pieptul lui.

Na ca am mai scris inca un capitol.
Ba da mo dus imaginatia bine rau de tot. Sper ca v o placut si imi pare rau ca am intarziat cu capitolul , dar, simulari, pregatiri, balet, antrenament, o gramada de chesti.
Pana data viitoare, va pup😘😘😘😘😘😘


Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum