Haru a dormit ieri toata ziua, mititelul, arata ca un ingeras care cateodata ii ies coarne. Azi vreau sa ii fac o surpriza, dar telefonul ma tntrerupe....
-Alo?
<Rin-san, sunt eu Yuki! Nu ma mai ti minte?>
-O, ba da cum sa nu, erai asistenta mea la politie pana ai plecat in Anglia pentru niste studii, cum merg?
<Exact, acum am revenit inapoi, si.....am terminat cu brio. Ma poti primi 2-3 saptamani la tine pana ma reangajez si imi gasesc un apartament?>
-Da , cum sa nu, dar ar fi o problemuta, esti homofoba?
<-Nu , de ce?>
-O sa vezi, teastept! Pa
<Pa>Bun , acum ar cam trebui sa ma apuc sa fac de mancare, o sa fac peste prajit , preferatul lui Haru.
Am terminat si masa si acum sa merem la puiut... Deschid usa si Haru , surprinzator, facea gimnastica sau yoga.
-Neata Haru, cum te mai simti?
-Cu mult mai bine....
Ma holbam la muschii lui si la pachetul de 6 patratele, frate eu la 16 ani eram mai gras ca Oana Roman.
-Rin, yoh hoo, pamantul catre Rin!
-Ou , da scuze dar cum de ai patratele?
-Pai inainte mergeam la inot dar m am lasat si am continuat sa fac gimnastica. Si nu te mai holba asa, daca vrei te ajut sa ti le faci si tu mai frumoase, fiindca se vede ca te cam ingrasi.
-Ba nu, zi ce trebuie sa fac!
Facem cam o ora gimnastica si , wow, chiar se vede diferenta.
-Mersi Haru, vino sa te iubesc si io.
-Oh bine....
Il iau in brate strans si il sarut pe frunte urmat de un soptit suav cu un "te iubesc" . Se inrosise mai rau ca racul.
*Ding dong*
-Imediat, Revin imediat Haru, sau mai bine hai cu mine.
Merg si deschid usa iar in fata mea se afla o domnisoara cocheta si alaturi 3 trolere.
-Rin-san! Hei ce faci?
-Yuki!
O iau in brate si o sarut pe frunte. Am observat ca Haru isi incleștase pumni si o lacrima i se scurse pe obraz.
-R Rin?
-O scuze, tu cine esti? Eu sunt Yuki!
-Haru ea e asistenta mea, linistestete !
-Sigurr?
-Categoric, doar pe tine te iubesc ! Of of of , prostutule.
-Awwww, stai putin voi sunteti un cuplu? De aia m ai intrebat daca sunt homofoba?
-Da...
-In sfarsit un cuplu yaoi!
-Huh?
Eu si Haru eram nedumeriti. Ce tot balmajea Yuki?
-Yuki ne expici si noua? Spuse Haru
-Oh , voi nu stiti, pe langa faptul ca voi va numiti gay va mai numiti si "cupluri yaoi". Iar eu sunt fana infocata, stati sa va arat...
-Yuki , hai mai intai in sufragerie.
O conduc si ne asezam pe canapea. Intr-un troler mai mic se afla numai carti manga yaoi si filme.
-Tu ai citit toate astea?
-Pai da normal. Oh si am uitat sa iti spun, la poarta la tine se afla un domn cu un binoclu, cand am ajuns eu in fata lui l-am intrebat pe cine cauta si mi a raspuns" Caut fericirea ce mi-a fost luata, il voi distruge" dar ultima parte a spus o mai incet.
-Era chel?
-Da! De unde sti?
-Rin ce ti se intampla?
-Haru , mai sti cand ai apus ca un barbat a intrat in casa?
-Da! Cel care m-a drogat, de ce?
-Acela era tatal meu, crede ca i am luat pe Maki , fiind ca si Maki a fost cu el.
-Bun, o intrebare, cine e Makiro? Intreaba Yuki?
-O sa iti explic mai tarziu Yuki, dar acum daca il vedeti ma anuntati, biine?
-ok....spun ei
-Haru, nu vreu sa te simti amenintat, daca vrei plec....
-Nu stai aici, ne ar prinde bine inca o persoana in casa, e prea mare.
-In plus eu sunt gay comvins, in nici un caz bisexual. Bun hai sa te conduc in camera ta......pe care ai vrea-o?
-Pai a voastra unde e? Prima pe stanga.
-Eu o iau pe ultima de pe dreapta.
-Aceea e vechea camera a mamei, cred ca ti se potriveste, si mai ai si pe acolo cateva haine.Se uita prin dulap , foarte mirata.
-Rin-san cati ani are mama ta?
-Avea 35, a murit cand m-am nascut eu.
-Oh, imi pare rau , nu am...
-Nu e nimic, tocmai atunci descoperise si ea adolescentina din ea si de aceea sunt haine moderne.
-Bine eu o sa ma culc a fost un zbor lung , ne vedem de dimineata...
-Somn usor!
Merg in camera la noi iar Haru statea ghemuit intr un colt cu telefonul la ureche.
-Haru! Ce ai ?
-E el! Ne urmareste, poftim!
-Alo!
<Buna , fiule!>......Hi hi hi , suspans. V-a placut? Sper ca da! Scuze pentru greselile gramaticale, dar de, vreu sa scriu cat mai multe capitole.
Ne citim maine !
Va pup😘😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)