Ai fost drogat

337 29 4
                                    

#Dimineata#
Haru inca doarme. Off micutul de el , a pierdut mult sange, numai din cauza mea, doar a mea. Ies tiptil din camera si dau fuga in sufragerie unde sunt pozele. Le iau pe toate si le rup in mii de bucati, trecutul e trecut si nu mai trebuie revazut. Acum sa facem micul de jun. Hmm.....bingo...fac clatite. Imi pun castile si ascult niste melodi de la Royal Yaoi Studio, cel mai tare canal. Compozitia e gata mai trebuie doar sa le fac.
Usa era intre deschisa , dar eu o inchisesem.
-Ce ciudat?
Incerc sa deschid usa larg dar ceva o opreste....... Haru era lesinat pe jos fara suflare, il iau pe sus si fug cu el la spital.
#peste 10 minute de mers in viteza#
Ajung la spital de unde o doctorita il preia. La cateva minute revine...
-Ce s-a intamplat? E bine? Va rog spunetimi ca e bine!
- Calmativa va rog, in primul rand cine sunteti? si mai exact ce ruda ?
- Ma numesc Rin Matsuoka si sunt.......iubitul lui..... He he he
- O , ok stati linistit,*in soapta* si eu am alta orientare.
-Serios?!
- Mhm, o vezi pe tipa de la birou, e sefa noastra si iubia mea.
-Ok si Haru?
- A da, e slabit dar .....
-Dar ce?
- I - sa injectat un drog.... Drogul violului.....
-Poftim?!
-Ma tem ca da, am crezut ca tu i l ai dat , o da si ce e cu taieturile alea?
-Pai a facut o criza de gelozie si..... A ajuns sa se taie.....
-Off off, sa ai grija de el, e un baiat dulce si afectuos, si dragut, e copilul perfect.....
- Waw,waw , waw, tu de unde il sti?
-Sunt matusa lui.
-Ou, scuze.
-Nu i nimic, e normal sa intrebi un strain de unde iti cunoaste iubitul.
- Pot sa il vad?
-Desigur, dar fara galagie.
Intru la el in salon si il vad intins pe pat. Doamne cine ti-a facut asta? Cine te a drogat? Stai putin.....Sebastian
#comvorbire telefonica#
<Alo>
-Sebastiane, te bat , te tai si te omor, inteles!
<Waw dar ce am facut?>
- A pai nu stiu? L ai drogat pe Haru!
<Ce!? Eu nu am facut nimic,  am stat tota ziua cu Makoto. Ce s a intamplat? >
-Pai aseara faceam curat si am dat din gresala de pozele....cu noi doi..... Le a vazut si a fugit s a taiat si ramasese inconstient, l am gasit intr un final si l am adus acasa iar azi de dimineata cand faceam clatite am observat ca usa de la bucatarie era intre deschisa si cand sa ies Haru era pe jos fara sa mai respire.
<Putem sa venim?( asta e Makoto)>
-Da sigur.

Atunci cine a facut asta? Peste cateva minute apare si cuplul de porumbei.
-Hei.....
-Buna Rin, deci cine a facut asta? Spuse Makoto?
- Nu stiu dar voi afla eu intr un final.
- Rin putem vorbi intre 4 ochi?
-Sigur. Ce s a intamplat Sebastian?
- Ce drog a fost?
- Drogul violului, de ce?
- Mai sti cine lucteaza cu asa ceva?
- Nu habar am? Noi mai lucram doar cu cocaina .
-Deci tu nu sti..... O sa mai investighez si eu, dar pana atunci ramai cu Haru sa nu care cum va sa pateasca si alt ceva.
-Bine, il voi pazi zi si noapte daca trebuie.
- Si vreau sa merg la tine sa iau filmarile , poate gasim pe cineva care s a strecurat.
-Pai le am in telefon.
-Pai geniule , de ce ma acuzi pe mine daca nu ai vazut filmarea?
-Eh, hai sa ii dam drumul.
Pornesc clipul si il observ pe Hru cum cobora scarile, merge agale. Stai mai e cineva linga bucatarie imbracat in negru. Haru il observa si sare la gatul lui. Bai eu cum de nu am auzit? Barbatul riposteaza si il injecteaza in gat. Iar Haru ramane pe jos.
-Bun asta nu ne ajuta.... Cum a intrat?Doar nu esti asa de prost sa lasi usa deschisa!
- O intrat pe usa ca omu si nu am last usa deschisa, sigurul om care stie unde e chia de rezerva e Matahala.
- Bun primu suspect.
- Baieti, Haru se trezeste!
Fugim spre salon iar Haru avea ochii i tredeschisi.
-Ce , unde sunt? Rin?!
-Ssss, gata sunt aici sunt aici.
-Rin, omul....... A intrat in casa, am crezut ca te voi pierde.....
- Nu am patit nimic, dar tu ai fost drogat ...
-Stiu....
-Sti???!! #toti la ison#
- O te rog Rin, aseara dupa ce am fugit am sunat un prieten de la care am aflat totul despre tine, si te vei lasa de meserie, da?
- Bun deci sti cu ce ma ocup! Pe cien ai atacat?
- Nu stiu nu i am vazut fata dar avea seringa in mana si am presimtit ca e ceva de rau, asa ca am actionat, putin cam greu caci era foarte inalt si musculos,cam ca Matahala.
- Bine odihneste te.
-Rin ramai tu cu Haru, noi plecam sa investigam , bine? Spuse Sebastian
-Bine.
Cei doi pleca si vreau sa ma ridic de pe scaun dar manuta calda a lui Haru ma opreste.

- Rin , stai cu mine pana adorm?
- Desigur Babyboy.
- Hai langa mine... Si imi fa e loc in pat
- Haru eu....
- Fara dar ori te sui in pat ori nu mai sunt iubitul tau.
-Gata iubi! Ma asez in pat si il i au in brate.

-Stai comod? Il intreb eu dar l a furat somnul.
Iar eu nu ma las mai prejos si adorm .

Sall! V-a placut? Sper ca da!
In continuare astept intrebari despere ori ce vreti sa stiti despre mine sau personaje.
Pana data viitoare va pup😘😘😘😘

P.s. SakuraChankawaiiAl ms pentru intrebari ! Daca mai ai ,mai pune ca nu ma deranjeaza . Te pup 😘

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum