Se facuse dimineata iar eu il priveam pe Haru cum doarme cu ochișorii lui aia rosi , se pare ca a mai plans asta noapte. Cred ca o sa ii spun despre peripetiile mele cu Mister Sebastian . Trebuie sa stie...
-Haru, scularea micul meu ingeras....
-mmmmmmmmnn
-Hai sa iti zic o poveste.... e cam trista da de...
El sare ca asu din pat si face ochii cat tigaile.
-Stai sa fac un dus ca deja o sa fac ciuperci la suptioare si dupaia torni tot da?
-Da...
#Dupa 20 de minute#
Ne asezam jos in living si incep sa povestesc.
- Deci acum 2 ani eu si Sebastian am fost impreuna....... Flashback.......
"Totul mergea bine impreuna eram de nedespartit, zilele treceau iar noi implinisesem un am de cand eram impreuna, ii facusem o surpriza ca atunci cand va veni sa il invit la o partida lunga . Ajunsese acasa si era beat mort de beat , cred ca se si drogase putin caci avea un pansament pe brat. Ma apuca de mana si ma trage pana in camera unde ma aruncase cu brutalitate pe pat. Ma saruta salbatic , si avea un gust de alcool gura lui , nu mai suportam , l-am impins de pe mine si el a reactionat foarte urat , din 3 miscari ne dezbracase pe amandoi ramanand goi pusca. Imi prinsese mainile in catuse deasupra capului , iar catusele prinse de pat. Incepuse sa , sa ma ppenetreze brutal, eu gemand de data aceea de durerea pe care mi-o face, la un moment dat imi departeaza asa de mult picioarele incat mai aveau putin si imi explodeaza. Dupa accea pleaca din camera pentru a bea o sticla de Jack Daniel , revine in camera si incepe partida a doua si dupa aceea nu mai stiu nimic, totul e negru, dar, de dimineata , mi-am vazut bagajul si un bilet pe care scria " Iti multumesc ca m-ai satisfacut atata timp , acum iesi din casa mea" am aruncat biletul si dus am fost....... End Flashback.......
Haru ramane cu gura cascata si avea niste ochii mai mari ca de dimineata. Intr-o fractiune de secunda ma ia in brate si spune:
- Imi pare rau pentru tine, si imi pare rau ca te-am facut sa iti amintesti.....
-Nu e nimic, pana la uram trebuia sa iti zic la un moment dat.
-Promiti ca nu o sa imi faci si mie asa?
-Nu....
-..........
-Iti jur ca nu o sa iti fac asa ceva , mai ales ca eu nu prea beau.
-Ow , penru un moment am crezut ca ma lasi balta..
- Nici odata pe tine.......
Me luam in brate si ne strangem cat de tare se poate. Il indepartez putin si incep sa il sarut cu o pofta de nedescris, el imi raspunde cam stangaci la sarut , dar e de inteles. Limbile noastre erau intr-un razboi de nedescris. El rupe sarutul nemai avand aer, iar noi mai eram legati doar de un fir de saliva. Amandoi respiram sacadat, greu. Se uita la mine si zice:
-Rin te iubesc asa mult
-Si eu Haru, te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni.....Haru pov.
Merg la bucatarie sa prepar o gustae ca deja incepe sa ma roada stomacul. Am decis sa pregatesc sushy( sau cum so scrie) mancarea preferată a lui Rin . In acel moment el vine pe la spatele meu si ma saruta.Luam masa iar dupa aceea be uitam la un film.
-La ce ne uitam?
- Horor! Zice Rin
Pe la mijlocul filmului Rin se pune cu capul in poala mea. Se vedea cat de obosit e asa ca l-am lasat sa adoarma.Hei, am revenit, ba voi mai traiti, ati dat coltu'
Alooooo, ma auziti?
Eh, soarta.
Mai lasati si voi un semn de viata....
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)