#la ora 4:20 A.M.#
RIN pov.
Ma trezesc din cauza unor bubuituri din usa. Afara ploua cu galeata. Eu le ignor si il duc pe Haru in camera noastra. Bubuiturile alea tot se aud incontinuu. Observ ca nici curetul nu mai functioneaza . Oare ce se intampla? Bubuiturile se opresc iar eu merg spre usa sa vad ce a fost. Usa e deschisa..... de la spate cineva imi injecteaza ceva si lesin.Haru pov.
Ma trezesc ca arsu din pat. Aud niste bubuituri de jos. Ma cobor usor din pat iau bata care atarna de perete , ( ce cauta asa ceva pe perete?) si cobor usor usor jos. Ma opresc la baza scarilor si il observ pe Rin lesinat pe jos si pe inca un tip langa el. Tiptil tiptil ma apropi de el si.....Boom.... ii fut una in cap de lesina jos. Ma arunc pe jos , Rin nu imi mai raspunde la strigate. Il intind pe canapea si pun o patura peste el. Iar acum musafirul nostru. Aduc un scaun dur si niste banda adeziva . Il arunc pe scaun , il leg bine de tot si ma asez in fata lui. As vrea sa ii vad fata , dar e acoperita cu o masca. Incet incet ma fura somnul, iar eu sunt purtat de vise. #peste 4 ore# . Ma trezesc si observ ca domnu hot se zbate . Rin inca e incostient daca pateste ceva , asta o sa moara. Ma ridic si ii dau masca jos , si ce sa vezi ............atacatorul era...........................Sebastian.
- De ce Sebastian?
-Pentru ca mi l-ai luat pe Rin,deaia.
- Dar tu nu constientizezi? Ce i-ai injectat?
-Somnifere...... el se uita la Rin care dormea. Esti mai puternic pe cat ma asteptam.
- Aaaa mersi? Deci peste cat timp se trezeste?
-Undeva intre 2-4 ore cel putin....
-Bun...... Eu pe tine nu te desleg, dar vrei ceva de mancare?
-Serios? Tu te.. comporti frumos cu mine?
-Da adica daca si mie daca cineva mi-ar lua cineva pe Rin as face chiar mai mult de atat. Credema.....
-Bine.Ma apuc de facut niste clatite si dodata il aud pe Sebastian cum tipa
-Haru , repede!
-Ce?
-Rin , tremuraRin pov.
Totul e negru si rece , incep sa tremur, dar 2 maini calde ma inconjoara. Imi aud numele .
-Rin , te rog trezestete, te rog.
O lacrima se scurge pe obrazul meu rece. Incerc sa deschid putin ochii si il zaresc pe Haru putin in ceata.
-Ha-Ru, Haru
-Rin, slava cerului. Esti bine. Hai sa te ajut .
Ma ridica in capul oaselor . Si il observ pe scaun pe Sebastian.
-El ce cauta aici?
-Da eu te-am facut sa lesini, Haru mi-a azvarlit o bata in cap si m-a legat, alt ceva mai vrei sti?
-Da!
-Ce ? #amandoi a unison#
-Cum dacu a putut asta sa te darame?
-Hei!
-Da mi-a dat cu bata aia rosie in cap si am lesinat , mare chestie..... pfff
-Rin hai sa mananci ceva. (Spune Haru cu o voce trista)
-Bine.
Luam micul de jun , impreuna cu Sebastian. Ne asezam pe canapea iar el ramane sechestrat pe scaun.
-Bonn sa inceapa interogatoriul!
-Sa aud...
-De ce ai vrut sa ma ataci?
-Pai de fapt , am crezut ca e Haru atunci , dar erai tu.
-Cu ce anume m-ai injectat?
-Cu somnifere.
-Care era planul tau de fapt?
-Pai trebuia sa il rapesc pe Haru , sa il sechestrez intr-o pivnita, sa profit de el 2-3 nopti, tu sa te agiti ca nebunu de la Notradam (sau cum s-o scrie) , sa ceri rescumparare , si sa devi iar al meu.
-Oau, foarte explicit. Tare....
-Serios? (Zice Haru cu o fata seioasa) chiar m-ai fi lasat sa profite ala de mine?
-Sigur ca nu babyboy! Tu esti al meu. Acum sa scapam de Gunoi.
Il sun pe Matahala . Vine il ia si il duce cat de departe se poate. Si i-am dat acordul sa faca absolut ce vrea cu el, dar a zis ca e cu cineva . Ma rog...Hei, sper ca v-a placut!
Pupici😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)