Iertare cu dulciuri

683 57 13
                                    

Makoto pov.
Nu pot sa cred , am fost refuzat , dat afara ca pe un vagabond si l-am pierdus si pe Haru. Acum stau intr-un bar si imi inec amarul in votka .
-Barman inca unul!
-Copile inchidem.
-Poftim? Dar e 9!
-Nu , la 9 ai venit tu acum e 12 noaptea!si trebuie sa achiti!
-O , ok poftim. La revedere!
Ma indreptam usor, usor  spre casa, cand de odata cineva ma apuca de umar si imi pune o batista cu un miros ciudat si cad lat.

Rin pov.
Dupa acea partida nu prea mai aveam simn. Ma ridic usor din pat fara sa il trezesc pe Haru, aww doarme ca un bebelus. Merg , ma imbrac si ma indrept spre oras pentru o plimbare nocturna. In fata mea zaresc un om care a pus pe cineva la pamant . Cand ma uit mai bine era chiar Maki. Incep sa alerg spre talharul ala si il iau la bataie. Pana la urma pleaca iar eu ma uitam ca prostu la Maki. Il iau la spinare si plec cu el la vechea casa a parintilor mei.
#peste 45 de minute#
Ajung in sfarsit acasa. Doamne e mai greu decat mi-l aminteam. Il pun cu grija in pat si ma asez langa el pe un scaun . Ca dupaia da dracu de mine daca ma mai culc cu el. M-ar omora Haru+ Matahala care surprinzator tine la el. Incepe sa se trezeasca.

Makoto pov.
Ma trezesc un pic ametit. Sunt intr-un pat moale, prea moale . Ma uit pe tavan unde zaresc vechile postere cu Naruto. O doamne sunt la Parinti lui Rinrin. Ma uit in dreapta mea si il zaresc pe el langa mine putin tngandurat.
-Hei in sfarsit te-ai trezit!
-Rinrin! Ce cauti tu aici si mai important ce caut eu aici ?!
-Calm. Unu te-a pus la pamant , eu l-am vazut si am inceput sa ne batem si dupa aceea te am adus aici ca doar nu era sa te las in strada.No?
-Oh, mersi! Imi pare rau pentru iesirea mea... era clar ca ai trecut peste si eu o facusem dar cand mi-ai zic ca esti cu Haru deja mi se inecasera toate carabiile.
-Mda....si mie imi pare rau pentru ce ti-am facut atunci.
-Haru ce face? Cum se simte?
-E acasa , doarme dus dupa o noapte agitata.😊😅
-Stai putin.....o doamne ai facut sex cu Haru, lll-ai dezvirginat , o doamne !
-Calm a fost bine. Ia placut la nebunie!
-Pe bune?
-Da , cand a venit si a facut prima oara  a lesinat de la stres dar a fost bine.
-Ma bucur ca si-a gasit pe cineva ca tine, si daca nu o sa ai grija de el o sa te omor! Inteles!!
-Da boss, dar cres ca primu e Matahala.
-Bun.
-Pai eu ar cam trebui sa plec pana nu se scoala Haru ca altfel ma asteapta o bataie zdravana.
-Bine paa!
-Pa...

Haru pov.
Deschid ochii usor dar nu il vad pe Rin. Ma uit la ceas ora 03:57 , pe unde o umbla asta.
Ma ridic din pat si merg jos in sufragerie pentru al astepta pe idiotul ala. A si surprinzator nu ma doare curu'  a avut dreptate. Ma asez pe canapea picior peste picior si cu mainile incrucisate , mama mai ceva ca o nevasta.Usa se deschide si il zaresc pe Rin cum intra cu o punga , cu dulciuri?
-Hei imi pare rau ca am lipsit dar imi era pofta de ceva dulce ( sper sa o creada)
-Oh, ok , in toiu nopti? Si mai important de unde le-i luat?
-Nu am mai avut somn asa ca m-am dus la non stop sa iau dulciuri. Dar acum am un somn......de toate zilele.
-Bine hai .
Mergem sus , ne asezam in patura si atipim.

Sper ca va place cartea !!! Vreau pareri.
Pana data viitoare .....va pup😙

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum