Ascultati melodia de la coperta
Lectura placuta.Mergem in camera sa facem mai intai o baie lunga. Cat timp eu ma dezbracam Rin se holba la mine, mai ca si saliva. Intram amandoi in apa calda, numai buna . Ma pozitionez cu slatele pe absomenul perfec al lui si ma las purtat de aburii din jurul meu.
-Te iubesc Haru..... tu esti singurul pe care il iubesc, sa nu uiti niciodata.
- Si eu te iubesc Rin , tu esti noua mea familie.
La auzul cuvintelor mele tresare. Se uita la mine, iar eu la el . Isi apropie fata mea si incepe sa ma sarute pe buze, de la buze coboara mai jos spre gat, de la gat spre spate. Era........asa de relaxant , dar in acelas timp si excitant.
-Ce ai zice daca ne-am muta in camera? (Pervface)
-Categoric, dar ma cari pana pe pat.
-Ok , bine , hai sa te sterg.
Ma ridic in picioare si se pare ca membrul meu s-a sculat si el.
- Si ziceai ca eu ma excit repede. Aha!
-......
-Hai in brate babyboy.
Ma ridica si eu din instinct imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui. Era asa de bine. Ma pune usor pe pat si ma sterge cu prosopul pe cap. Coboara mai jos pe fata si cand da prosopul jos , sare sa ma sarute. Accept acel sarut, dar nu se opreste aici. Coboara mai jos , spre gat , unde il musca pofticios dar alina durerea cu limba lui calda. Merge spre abdomenul meu, deja nu mai suportam. Il intindvpe pat.
-Am zis ca eu stau deasupra. Nu a mai zis nimic , doar se uita la mine cu atentie. Incep si il sarut . Il musc usor de buza inferioara , scotand acesta un geamat, permitandui limbi mele sa intre in lacasul lui. Ii caut prin toata gura limba, amandoua erau intr-un dans erotic. Era asa de bine. Nu ma las mai prejos si cobor ai eu cu saruturile mai jos. Fac la fel ce mi-a facut si el. Se pare ca il excitasem destul. Cobor spre membrul lui si incep sa il masez cu miscari lente.
-Ahhh......Haru.....ah.....doamne ce bun esti. .. .
-Am invatat de la cel mai bun.......
Si il iau pe tot in gura. Gemea de toata frumusetea . Nu a mai durat nici mult ca si-a dat drumul in gura mea. Are un gust asa de bun. Si acum sa trecem la treaba cea mai interesanta. Ma pozitionez la intrarea lui si incet il penetrez.
-Aaaaa.....Haruu......mmmmn
-Of iubire chiar te doare?
-Dddaa...
-Las ca iti trece.
Incep cu miscari lente si pe parcurs maresc ritmul din ce in ce mai mult. Imi dau drumul in el si ma asez pe pieptul lui.
-Ti-a placut?
-Nici nu ai idee..... respiram foarte greu anandoi. Ma asez in spatele lui si il iau in brate.Doamne a fost extraordinar, dar data viitoare nu ma mai iarta , sigur el va sta deasupra.
-Te iubesc Rin....
-Si eu te iubesc Haru, sa nu uiti nici macar o singura data.
-Bine.
Si ne fura somnul.Bunnnnaaaaaa. Ce faceti ? Eu fac bine si ghiciti ce?
Aaaaaaaaaaaaa !!!!!!!! Nu pot sa cred suntem pe locul 144 in dagoste. (Am facut ss ieri nu ma dati in judecata ca apar mai putine capitole si mai putini ochisori) Va multumesc din suflet .
Vereau pareri ....
Ascultati melodia aceasta e super tareeeee...
Pe data viitoare , pupici😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)