In siguranta

172 22 5
                                    

Ne am trezit dis de dimineata, deoarece, Rin a spus ca avem avion la ora 6 iar noi la 4 eram in picioare. Mda.... mancam si plecam spre aeroport. Ducem bagajele si ne imbarcam. Eu aveam si inca mai am o fobie pentru avioane...
-Haru...esti bine?
-Da..doar imi e putin frica ....
-Nu are de ce...suntem in siguranta.
Rin ma ia de mana si imi lasa un sarut pe obraz. Vocea pilotului se aude...avoinul decoleaza. Eu ma uitam pe geam, state am exact in fata aripii. Norii erau gri...stai de ce gri...ma uit mai atent si vad ca aripa a luat foc.
-Rin....ne vom ...prabusi....zic eu in soapta....
-Haru nu fii prostut...
-Rin...aripa a luat foc....i a ma de mana..
Rin incepe sa rada, dar...un sunet asurzitor se aude si cad mastile de oxigen. Urmatorul lucru simt un impact puternic si vad negru.

La stiri#
Azi de dimineata in jurul orei 6 avionul care a decolat din aeroportul Meridian cu destinatia Hawaii, s a parbusit. Se pare ca defectiunea a fost provocata de o aripa ce i ar fi fost slabita. In urma impactului au fost gasiti 5 morti si 25 de raniti garvi iar alti in stare critica.  Pentru Mai multe detalii ne revedem diseara la ora 20.

Ma simt starns...deschid ochii si vad ca suntem pe un camp...dar eram in avion. Ma uit in jur iar... oamenii sunt mmmorti! Ma desleg si il caut pe Rin... echipajele de salvare deja ajunsesera.
-RIIN! UNDE ESTI!!?
-Domnule, va rog sa va calmati...pe cine anume cautati?
-Pe Rin! Unde e?
-Calmati va , cum arata?
-Are parul roscat...
-Bun, atat vroiam sa stiu. A fost transportat de urgenta la spital. Iar dumneavoastră presupun dupa spusele lui, sunteti Haru?
-Da! Duma la el!

Medicul ma ridica si ma duce la o ambulanta. Eu aveam doar o fractura minora de la centura niste julituri si o mica arsura la cot. Ajung la spital si sunt insotit de o asistenta .
Rin era intins pe pat...cu aparatele legate la el...cu masca de oxigen...am inceput sa plang. Am intrat si am fugit la patul lui. I am luat mana intra le mele si i am spus printre suspine...
-Rin....ti am spus ca nu e bine...ti am spus...
Un doctor intra in salon...
-Eu sunt doctorul Arny, iar dumneavoastra sunteti?
-Haru...
-Ce grad de rudenie?
-Um....iu bit....
Dictorul de opreste din controlat fisele si ma tinteste cu privirea.
-Bun...Rin, a suferit o loviura puternica la cap, ceea ce l a bagat imediat in coma, sansele de a se trezi sunt mici.
-NU! El se va trezi..stiu asta!.....

Buna dragilor ! Inca un capitol plin de drame.
Pana data viitoare ....va pup😘😘😘

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum