-Mai exact ce treba? Spunem amandoi.
-Unde imi este fiica?
-Care fiica? Spun eu imbracandu ma.
-Sorta! Idiotule!
-Poate fitu, ca e baiat! Spun eu.
-Ma rog, unde e?
-In Honolulu, acasa cu iubitu! Ah, Rin suna l pe Makoto si pe Seba sa vina, avem reuniune de familie, si sun o si pe Yuki!
-De ce si pe ea?
-Ca asa spun eu! Zic eu nervos.#Peste 20 de min.#
Toti au ajuns, "mama" e in camera lui Yuki, isi schimba hainele, fiindca i le am udat. Ne am asezat pe canapea si asteptam sa vina doamna.
-Mama te misti?
-Uite acum.
Mama coboara intr o pereche de blugu scurti pana la fund ,de un galben tipator, si intr o bluza alba pana la buric cu niste buze rosi de paiete. Blech, asta e mama?
-Cine e ea? Spuse Makoto
-E ma ta prostule! Spuse Rin , e si ma ta si soacra ta!
-Ce!? Spun Makoto Seba si Yuki.
-Da ma, asta e mama mea, mama ta si mama lui Haru, deci e si ma ta si soacra ta!
-Ok, dar mama a murit in incendiu?
-Am supravietuit scumpi! Sunt vampir.
Cum a zis asta , Yuki si a marit ochii.
-Yuki, ai patit ceva?
-Nu ai cum sa fii vampir, spuse Yuki, tu erai la scoala cu mine, nu ai cum....
-O stai, Yuki, imi amintesc de tine, erai fetita aceea timida, spuse Yui.
-Yui, chiar tu esti?
-Da draga!
-Dar erai om!
-Bine spus , era, spuse Rin, are inima Cordeliei...
-Pai stai putin, expicati mi!
Yui ne explica absolut tot, iar dupa aceea dispare.
-Alo! Yui? O strigam toti dar ciuciu....
-Deci mama nu a murit....Seby i a ma in brate....iar Makoto incepe sa planga....
-Asa descarcate Miki
Eu si Rin ne uitam la cei doi, siiiii....nu ne venea sa creada.....
-Voi chiar asa va spuneti?spuse Rin
-Aaaaa da, voi cum va spuneti?zise Seba.
-Comoara, papusa, pitic, pui, micut, baby boy, si Haru.
-Iubire, Rin, dragostea mea, si cam atat.
-Ok..... Miki, hai acasa, iti fac o ciocolata calda, si o baita cu spuma.
Spuse asta si pleaca. Yuki a plecat si ea, mai mult de nervi, decat de incomoditate. Acum stam pe canapea unul in bratele celuilalt si meditam.
Rin oare de ce nu ma alinta asa? Oare ma iubeste indeajuns, daca vine nevastasa, daca ma va lasa penru ea, voi ajunge iar singur , nu voi mai avea pe nimeni....
-Pui, de ce plangi?
Plang? Imi duc mana la obraz si....chiar plang. ..
-Pui? De ce plangi?
-N-nu stiu?
-Trebuie sa ai tu un motiv....
-Nu vreu sa spun....
-Of of of , micutul meu curajos, dar acum serios, spunemi de ce plangi?
-Pai, daca o sa vina nevastata, daca nu o sa ma mai vrei, daca ma vei alunga, daca...
Nu mai apuc sa zica ca Rin isi lipwste buzele de ale mele. Ne despartim uitandu ma nedumerit...
-Asculta, Haru, daca va veni curva aia, o voi da in suturi afara, nimeni nu mi te va lua, ai inteles, tu esti al meu, eu sunt al tau, noi vom fii pe veci impreuna, ai inteles?
- Da.......spun eu cu lacrimile inca in ochii.
Ma afund cu capul la pieptul sau si adorm....Rin pov.
Esti cel mai de pret lucru. Ador cad adormi pe pieptul meu, ador sa te car pana in camera, ador sa te privesc, ador sa te am langa mine.
Il duc in camera si il las pe pat. Eu ma duc in sufragerie si ce sa vezi, mama a revenit.
-Oh, ce mai vrei?
-Vreu sa vorbesc cu tine despre Haru...
-Ce?
-Probabil ca ai observat ca face crize nu?
-Da, cand e gelos sau suparat. Da de ce?
-Daca crizele sale vor fi mai puternice, acesta poate sa faca un infarct, si sa moara pe loc.
-Da de ce imi spui asta?
-Deoarece va veni sotia ta.
-Ce?!
-Am cautat o si am gasit o, va veni maine fara doar si poate, pa!
-Stai.....si ai plecat.
Nu pot sa cred, va veni nevasata. M am fript.....Ce se va intampla cu Haru, oare va mai ramane impreuna cu Rin sau va pleca, aflati maine😂😉
Stiu, plictisitor , dar urmatorul sper sa nu mai fie asa ..... Va pup😘😘😘
P.s. cum sa o cheme pe nevasta lui Rin?
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)