Lesinul

634 48 16
                                    

Rin pov.
Se face numai decat dimineata si eu ma scol pentru ai face lui Haru un mic dejun surpriza . Ca meniu va fi clatite cu nutela , preferatele lui, alaturi de cateva fructe. A si ca bautura si nu va ganditi ca ii dau sa bea , nu nu nu , ii voi face un suc de portocale. Ii mai pun si un trandafir si Bamm un  mic dejun perfect. Cu tava in brate merg spre camera pentru al trezi pe Haru. Oh , dumnezeule  e asa simpatic cand doarme. Las tava undeva pe noptiera si incep sa il sarut pe spatele ala golut .
-Mmmmm, Rin.......
-Neata babyboy cum ai dormit?
-Bine. Dar tu de ce te-ai sculat asa de dimineata ? *ggggggg*
-Separe ca burtica ta a raspuns. Pa pam mic dejun la pat!
-O , uau e asa ..... asa de dragut! Mersi.
Haru ma ia de gat si ma imbratiseaza cu forta .
-Hai papa tot si dupa accea la dus. Inteles? Nu ai mai facut o baie de nu stiu cand!
-Ori cum trebuia sa fac dupa tot ce am facut aseara....
-Bine , eu merg sa fac o baie. Pofta buna!
-Mersi.
Dau drumul la apa calda si astept sa se umple cada. Ma bag pana la barbie si incep sa meditez. Ma simteam asa relaxat,las capul pe spate ......

Haru pov.
Mananc tot si cand sa ies din camera pentru a duce tava cu resturile se aude o bubuitura din baie. Fug ca arsul si cand intru inauntru un aer cald si inchis ma loveste. Deschid repede gamul cel mic si il caut cu privirea pe Rin. Era lesinat in apa. Incerc sa il scot de acolo dar apa e foarte fierbinte. Cu chiu cu vai il scot din cada si il infasor intr -un prosop. Il tarasc pana la pat unde il asez confortabil. Il sterg si incep sa il imbrac. Gata i-am pus niste boxeri cu pantaloni de trening si un maieu. Astept , si astept dar nu se mai trezeste.
-Rin , te rog trezeste-te, te rogg!
Dau cu pumni in pieptul lui de durere si incepe , incepe sa isi revina...
-Couh , couh...... (asta tuseste ca sa stiti*) Haru? Ce mi sa intamplat?
-Ai lesinat in cada idiotule, mai aveam un pic si faceam infarct !Esti ok?
-Da acum da....
Me luam in brate si observ a are febra...

-Rin ai febra trebuie sa ti-o scadem cumva

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Rin ai febra trebuie sa ti-o scadem cumva.
-Vezi ca ai carpa langa pat, doamne dar mult mai racim...
-Mda, hai pune te comfortabil in pat si culca-te , bine?
-S-a facut domnisoara asistenta ,dar un pupic nu primesc si eu de noapte buna?
-Of bine...

Ies din camera si merg in living pentru a ma uita la un film. Ia sa vedem.......... Need four speed e bun. Adorm pe parcursul filmului si ma trezesc seara pe la 9:27. Gata la somn. Merg in camera si ii verific febra lui Rin , nu mai are , carpa aia e sfintita sau ce? Meh, me cuibaresc alaturi de Rin si sunt purtat de lumea viselor.

Acesta a fost si capitolul al saptelea, scuzati pentru eventualele greseli gramaticale dar na

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acesta a fost si capitolul al saptelea, scuzati pentru eventualele greseli gramaticale dar na ......
Vreau sa imi spuneti daca v-a placut, pentru ca asta ma motiveaza sa mai scriu capitole.
Pana data viitoare pupici😘😘




P.S. LA MULTI ANI DE SFÂNTUL VALENIT   SI TUTUROR INDRAGOSTITILOR💖 ( si eu sunt printre ei😅)

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum