La casuta , sigur e acolo... alerg si alerg pana ajung in parc. Gasesc si casuta dar il vad pe Haru pe acoperis gata sa sara...
Haru pov.
Am fugit de la Rin si am decis sa ma omor, e a treia gresala, nu mai pot.... ma sui pe acoperis si il vad pe Rin cum se uita speriat de gestul care urmeaza sa il fac...
-Nu, Haru, nu fa o prostie, coboara jos si o sa iti explic....
-Adio, Rin!
Si m am aruncat
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dar.... nu sunt mort, nu ma doare nimic, simt doar 2 brate calde ce ma tin in brate si mici picaturi fierbinti.... deschid ochii si il vad pe Rin cu lacrimi in ochi .
-Haru, imi pare rau, ar fi trebuit sa iti spun, dar aia nu mai sta cu mine, am fost obligat sa ma marit cu ea, imi pare rau....
Eu....lui chiar ii pasa.... adica chiar ma iubeste... bine, il iert....ii pun mana pe fata si ii spun...
-T te iiertt Rrin...
El deschide ochii si ii apare un zamvet mirific pe fata...
-Haru, esti viu, esti cu mine, sa nu ma mai speriu asa, da?
-Da nici tu sa nu ma mai faci gelos... inteles?
-Biine, hai acasa puiul meu...
Dar nu ma lasa jos , ma duce acasa ca un copil mic, da nici eu nu ma opun, il stâng in brate si ii soptesc la fiecare minut "Te iubesc" la fel facand si el ...Acasa ne asteptau foarte multe persoane...
-Ce vreti? V am spus sa plecati acasa?
Eu inca sunt in bratele lui Rin...
-Sefu, am venit sa ne cerem SCUZE, nu am vrut sa te suparam, pe tine sau pe micut...
-Off, Haru, iubire poti sa stai in picioare?
-D da...
Ma lasa jos dar ma tine de mana...
-Haru ei sunt cei 7 angajati ai mei zis si cei 7 natarai..
-Buna...
Toti:Buna Haru!
-Dar , de ce natarai?
-O pai e simplu, spuse unu , eu sunt sefu adica Nick.
-Eu sunt Akon,spuse altul.
-Eu sunt Tony.
-Eu sunt Andy.
-Eu Ray
- Eu sunt Akito
- iar Eu sunt Iro, si toti suntem frati!
-Uite ceva nou...spun eu...deci Rin vreau explicati!
-Pai, da am o nevasta...simtem cum pic pe jos dar Rin ma tinea de maini... dar a fost aranjata nunta si astea de catre perinti ei, ea acum e plecata prin tari staine si a uitat de mine si eu de ea, dar nu vrea sa mai vina in tara sa divortam. Atata tot, iar de atunci sunt gay comvins.
-Sigur, fiindca e a treia oara, spun eu cu lacrimi in ochi...
-100%, ia ma in brate...
Si ii sar in brate dar aia spun
-Awws, ce draguti sunt!
Rin , intr o fractiune de secunda scoate un pistol, ADEVARAT....
-Afar' din casa mea!
-Gata sefu.....
.
.
.
Eu stau in baie, cu apa pana la nas si meditez la cele intamplate, inca nu imi vine sa cred ca era sa imi i ai viata , din cauza....unui idiot........lacrimile icep sa cada, dar nu erau lacrimi de tristete, erau de bucurie, sentimentul acela, cand o persoana chiar te iubeste....
?:Normal ca te iubeste!
-Huh??!
?:Nu fi prostut, pot citi ganduri....
-Cine esti? Si unde esti?
?:Scumpisor, ai uitat de propria ta ................MAMA?
-Ce cauti aici, spun eu rusinat, si mai exact cum ai intrat?
-Teleportare scumpi!
-Riiiiiiiiinnnnnn!!!!!
-Ce crezi ca.......
Rin intra in baie doar in boxeri
-Haru ce s.... mama ce sfantul lucifer faci aici?
-Cu treaba!
-Mai exact ce treaba? Spunem amandoi..
-Unde imi e fiica?Suspans no.....SakuraaChankawaii na ca am bagat o pe Yui, 😂😂😂😂astept reactia ta.
Cine credeti ca e fiica? Hai creierase , ganditi....
Ne citim maine, sau la noapte, depinde....va pup😘😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)