ADPM

184 20 7
                                    

Intru in baie si, o nu, nu nu nu!
-Haru! Haru! Trezeste te!
-Nnnuu......
-YUKI!!!!
-Ho ma ce tipi ca dispera....... Vai de mine, Haru!
-Suna la ambulata, urgent!

In mai putin de 5 minute ajnge o ambulanta care il pune pe picioare pe Haru, iar s a taiat. S a trezit...
-Haru, de ce?
-Imi era dor de...tine...
-Si asa rezolvi?
-Nnu stiu.....
-Vin o aici....
Il i au in brate si il pup pe frunte grijuliu.
-Odihneste te!
Nu mai spuse nimic, doar s a intins in pat si a atipit. Plec in sufragerie unde dau de Yuki si paramedici.
-Domnule, ne pare rau dar avem o veate proasta...
-Ce , ce s a intamplat?
-H Haru, are ADPM...
-AD cum?
-Staiti sa va explic, aceata boal este pornita de la starile de gelozie care tortureza inima, aceste stari daca se acumuleaza produc ADPM, iar la cum arata baiatul dumneavoastra, data viitoare poate intra in coma, sau mai rau...
-unu la mana nu sunt tatal lui, iar doi, cum o rezolvam?
-Da cine sunteti?
-E iubitu! Spune Yuki sarcastica....
-Ok.... Nu are tratament, trebuie doar tinut la distanta de ori ce l ar putea afecta emotional. Sa aveti o zi placuta.

Paramedici au plecat ai eu stau cu Yuki si Boom in sufragerie.
-Deci.....
-Fara deci, spune Yuki, de acum incolo, daca il mai faci sa mai sufere....
-Eu te omor, zise Boom.
-Ok, voi incerca sa stau numai cu el, va fi greu dar na... Trebuie.
-Nu ca incerci, iti iei vacanta si pleci cu el la mare la munte inapoi in Rusia, dar il iei cu tine!
-Bine, gata sefa....
-Bun, Boom, hai acasa, mi e somn.
-Da killara mea(nu stiu daca am scris corect) . bye Rin
-Paa...
Acestea fiind spuse, trebuie sa mai fac ceva cat timp doarme Haru. Hai sa ne mai uitam peste poze.
Caut albumul vechi al familiei, s a pus prafu, de 7metri. Cat il rasfoiesc eu, la o pagina gasesc o foaie impaturita, care in care scria ceva de Haru, deci mama a scuns acte desore el? Mai caut eu si gasesc inca scrisoare medicala, scrie in ea ca la varsta de 9 ani Haru s a aruncat de pe acoperisul casei, dar s a ales doar cu niste fracturi, la 10 ani a vrut sa se spanzure, vai de mine a mai incercat si sa se impuste, vai de mine si de mine... Trebuie sa stau doar cu el!

Mda, saracu Haru, are ADPM, si da exista boala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mda, saracu Haru, are ADPM, si da exista boala. Scuze ca nu am mai postat asa de des da cu trei carti, da trei am mai scris inca una, se cheama "Crush" si e bazata pe ceea ce se intampla cu sentimentele mele in viata reala.


Treceti si voi pe la ea si lasati o steluta
Va pup😘😘😘

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum