Dimimeata ma trezesc intr-un pat strain , invelit pana la gat . Ma ridic in capul oaselor si il aud pe Rin cum urla ca disperatul.
-Mi-ai adus un minor....si eu ca prostul l-am violat pana la leain...nu ma intereseaza ce a zis el....Ok vorbim mai tarziu. Haru, slava cerului ca esti bine , cum te simti , esti ok , aseara ai lesinat de la stres!
-Da sunt bine...
-Ce bine....Si ti-a placut aseara? (Pervface)
-Mda... (mai ales cand ai supto)
-Hai sa mananci
Mancam si me punem in pat fiind obositi. Dar micutul meu "obiect" pare a fi neascultator si se ridica. Rin se uita cu atentie si spune:
-Deci...se pare ca cineva nu vrea sa doarma! Hai sa te scapam de erectia asta.Imi da pantalonii jos si se holbeaza atent la umflatura mea din boxeri.
-Ce?? ( intreb eu)
-Nimic.....Rin imi ia toata ustensila si o suge facandu- ma sa imi dau drumul in gura lui.
Si acum o sa inceapa distractia cea mare. Rin imi ridica picioarele si se pozitioneaza pregatit in fata mea. Ma penetreaza incet . Rapid isi da drumul in mine si incepe sa ma sarute. Acesta umbla cu limba prin tot lăcașul meu , căutându-mi limba . Acestea erau intr-un razboi . eu rup sarutul ne mai avand aer. Amandoi respirăm greu si ne uitam unul la altul ..
-Haru...
-Ha?
-Te iubesc!
-Ssi eu, Rin!
Ne invelim si adormim unul in bratele celuilalt.Dimineata*
Ma trezesc cu o durere insuportabila intre picioare . Ma ridic in capul oaselor si ma uit atent la Rin care inca dormea dus. Arata ca un ingeras. ( un cu coarne). El isi deschide incet ochii si ma priveste tandru.
-Neata!
-Neata...iubire!
-Ha? (Cum de a zis asta! Ma rog imi place).Ok!
-Nu iti place?
-Aaaaa.......Ba da , doar ca sunt surprins de reactia ta!
-Mi-e foame!
-Acum....ce vrei sa mananci?
-Clatite cu ciocolata!
-Bine....Tu stai aici cat ma duc sa fac aluatul. Bine?
-Bine.Rin pov.
Ma duc in bucatarie numai intr-o pereche de boxeri si imi pun sortul meu inscriptionat cu textul " Fuck me" , ahhh cat il ador. Ma apuc de aluat cand de odata 2 maini calde ma cuprind strans .
-Ce faci?
-Clatite , nu observi?
-Ba da dar ceea ce ai pe tine surpriza , vei primi diseara!
-Baietel rau ce esti!
Mancam bine de tot si dupa aceea ne punem la un film , dar de odata Haru adoarme la mine in poala.Il iau in stil miraesa in brate si il duc in camera punandu-l in pat si eu langa el evidend.Ah si nu a mai apucat surpriza .Dar il ador cand doarme.In cateva minute adorm.
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)