Dimineata ma trezesc. Rin inca doarme dus. Ingerasul de el. Ma duc la doctor pentru a al inreba cand pot sa il iau pe Rin acasa.
-Buna ziua....
-Buna, ma numesc Victor. Cu ce te pot ajuta?
-Pai..in legatura cu pacientul Rin...il pot lua acasa?
-Oh...pai..ai putea sa il iei...da imi trebuie un favor..
-Ce favor....spun eu cu o voce tremuranda...
In momentul urmator, Victor ma ia pe sus si ma arunca pe canapeaua din apropiere.
-Hei...da te de pe mine!
-In niciun caz baietas...acum vreau si eu ingrijire...
-Aaaa, ajutor!!!! RIINNN!!
-NU MAI TIPA!!!!
Imi lipeste de gura o banda de scoch. Incepe sa ma dezbrace dar eu incerc sa ripostez. Dar nu reusesc...deja intrase in mine...RIN POV.
M am trezit si am vazut ca puiul meu nu e in salon. S o fi trezit sa mearga la baie. Meh... stau eu ce stau si vad ca Haru nu mai apare.. ma ridic din pat si incep sa ma plimb pe hol. Nu e nimeni...
-Aaa, ajutor!!!! RIINNN!!
-NU MAI TIPA!!!!
O nu Haru are probleme... fug spre locul de unde s a auzit si ...e biroul doctorului...
-Aaa!!! Il aud pe Haru
Incerc sa deschid usa..dar fara folos. Gata. Am spart geamul si am intrat.
-Ce crezi ca faci! Zice doctorul
-Pana aici ti a fost! Spun asta si il dobor la pamant unde il bat pana lesina. Saracu Haru, e intr un colt, cu genunchii la piept...dezbracat si pans tot.
-Haru, iubirea mea!
-Rin mmma...vvvviolat.........spune el printre suspine....
-Gata ingerasul meu...nu mai plange.
I au covertura de pe canapea si il infasur cu ea. Il i au in brate ca pe o mireasa si plec cu el inapoi in salon. Eu ma schimb, semnez foile si pregatesc tot pentru plecare, dar Haru...nu si a luat ochii de la podea...nu avea nici o reactie... Am sunat dupa Seba sa vina sa ne ia. L am luat pe Haru in brate si ies cu el afara.
Seba si Maki ne asteptau...
-Buna Rin, ce a patit Haru?spune Maki
-Poveste lunga...
-Bine ca esti aici, ne ai speriat rau....
-Da hai sa mergem,va rog.Am ajuns acasa, i am facut baie lui Haru si mie l am imbracat in pijamale si l am pus sa doarme. De fapt a adormit in cada. Merg jos la baieti care ma asteptau.
-Rin ce s a intamplat?
-of...azi de dimineata cat am dormit eu, Haru s a dus la doctorul care a avut grija de mine. Nu stiu de la ce a pornit toate astea, dar cand am iesit eu din salon l am auzit pe Haru. Iar cand am intrat in biroul doctorului, ce sa vezi? Era calare peste Haru! Saracuru acum e traumatizat.
-Si doctorul?
- L am bagut pana a lesinat. Asta a fost una la mana. Maki vreau sa te intreb ceva...
-Da Rin spune....
-Haru...a incercat sa se sinucidă?
-De unde stii?
-Am gasit niste documente...
-Pai da...dar niciodata nu am aflat de ce....
-Tu ai stiut ca a imprumutat o suma enormă de bani de la un camatar?
-Nu!
-Ei bine da, bine ca era varul meu. Si cat de idiot sa fii sa dai casa la pariuri?
-Nnu stiu..
-Lasa asta acum...e bine ca s a terminat tot.
-Da... spune Seba... Hai acasa Maki, Rin, sa ai grija de Haru, daca nu il faci sa vorbeasca acum, va ramane mut....Hello dragilor! Cum vi s a parut?
Vreau sa imi spuneti !
Va pup😘😘😘
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
Roman d'amourHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)