Acum e vis sau realitate?

187 18 14
                                    

??? Pov.
In sfarsit!  Acum ca Rin va veni il voi omora pe le si dupa pe Haru...o sa ii fac sa sufere cum am suferit si eu...

Rin pov.
Alerg incontinuu de 10 minute...aproape am ajuns la fabrica.
Intru si caut cu privirea o persoana..
-Alo? E cineva?
-Vai...Hahaha...chiar m ai crezut?Copil naiv...
Stai putin..vocea aceea...o nu....
-Yui!
-Scumpule..de ce nu imi zici mama?
-Am crezut ca ai murit...
-Uiti ca sunt vampir...daaa!
-Ce vrei!
-Sa mori!spune asta si aterizează de nu stiu unde. Se ridica, in mana dreapta are un pistol...si are o fata...daia de cremenal in serie. Il indreapta spre mine..eu ramanand nemiscat...ultmele sunete au fost doar sunetul pistolului si .....
-Nuuu.... (sunetul ingerasului meu pazitor)

Haru pov...
Am fugit si am fugit... intr un final am ajuns la destinatie... Rin state a in mijlocul fabrici si vorbea cu cineva...la in moment dat...am auzit cuvantul....Yui....mi am dat seama ca ea nu a murit...am auzit si un pistol cum a fost incarcat si am inceput sa fug in fata lui Rin....
-Nuuu..... zic eu si ma pun in fata lui Rin. Din spate...imi apar un soi de aripi care ne apara pe mine si pe Rin....
-Nu..e imposibil..nu aveai cum sa mostenesti puterile astea! Nu ai cum.
-Ba uite ca da!
Spun si o i au si incep sa dau cu ea de toti pereti. Dupa ce am terminat cu ea m am dus la Rin...care lesinase... ce frumos...
-Rin ! Trezeste te!
-Huh!? Ce s a intamplat? HARU DE CE AI ARIPI? SI MAI EXACT DE CE TI SE FACE PARUL ALB? Nu am murit si visez...da asta fac...
Nu l am mai lasat sa spuna ceva ca i am luat fata in maini si l am sarutat pasional.
-Acum e vis sau realitate?
-Haru...deci e adevarat... dar..cum?
-Yui a fost Cordelia no?
-Da
-Pai aia era regina demonilor sau a fantomelor...nu mai stiu...dar...deaia ne urmarea....pe tine ca ai mostenit puterile de vampir si eu puterile astea...care nu stiu cum fac sa le rezolv...
-Calmeazăte...ai ochii rosi...
M am calmat si brusc...au disparut doate...
-Gata....totul a revenit la normal.
-Cu ea ce facem...spun eu....
-Pai...putem sa o punem intr un buncar?
-Hai!

Am luat curva de pe jos si am aruncat o in buncarul de la maginea orasului.
Noi ne am intors acasa si ne am pus la somn.....

Bai...stiu scurt sec ...dar in curand....vor fi pregatiri de nunta si voi cam incheia cartea...as vrea sa m a apuc de alta Yaoi...dar sa o termin pe asta...de curva pamantului nu o sa mai auziti! Va garantez.
Pana data viitoare.... va pup😘😘😘





Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum