Rin e plecat deja de 2 zile, 2 zile grele. Abea am mai mancat cate ceva, nici nu am mai iesit din camera. Imi e prea dor de el. Imi e dor de mirosul sau, de chipul lui , de glumele sale, ini e dor de el.....
-Haru, te rog iesi sa mananci, te implor....
-Nu, vreau sa vina Rin inapoi!Yuki pov.
Deja nu mai suport, Boom face mancare iar Haru nu mananca. Gata il sun.
Convorbire telefonica
-Alo?
-Rin, te ia mama lui Lucifer, e numai vina ta!
-Da ce am facut?
-Haru nu mai iese camera, nu mai mananca si nu se mai opreste din plans! I ai distrus viata!
-Yuki, imi pare rau trebuie sa plec! Spunei lui Haru ca il iubesc mult!
Convorbire incheiata.
-Ahhh!
-Yuki calmeaza te!
-Boom, nu pot, Haru imi e ca si un frate, iar Rin la fel, nu imi place sa ii vad suparati.
-Lasa va trece...Rin pov.
Da si pe mine ma doare ca l am lasat singur, dar nu am avut incotro... tipi astia sunt greu de prins. Dar cu cat mai repede cu atat mai bine. Cei doi se pare ca au un cazier lung, dar scapa mereu. Uite i . Ies din masina si ii urmaresc, dar unul o ia pe o strada laturalnica si lesin in urmatorul moment.
.
.
Ma trezesc intr o camera camera uriasa, sunt intr un pat mare cu baldachin, ba da ce bogati sumt astia. Inra un canera unu din tipi pe care il urmaream.
-Salutare papusel!
-De ce?
-De ce,ce?
-De ce m ai adus aici?
-Sa imi satisfac pofta, eu te stiu pe tine, esti Rin Sakamaki, fiul lui Ayato si Yui Sakamaki, care aia mai are la randul sau 2 baieti, Makoto cu care ai fost in liceu si Haru, actualul iubit. Stiu totul despre tine, la o adica, taicatu inca imi e prieten!
-Deci sa moara ce am pe casa, cine esti ?
-Cam nasol dragule daca stai la bloc, sunt Levi, sunt prieten cu tatal tau. Si stai calm, nu iti fac nimic, taicatu si frati lui m ar omora.
-Siii..... de ce m ai adus aici?
-Vroiai sa te ia aia la o partida? Nu de alta, da daca ar afla Haru cred ca ai fi mort! Si da si eu am fost trimis de la politie. Eram coechipieri.
-Si ce ai aflat deapre ei?
-A pai gata, i am bagat in puscarie. Au intrat pentru pedofilie😂.
-Deci pot sa plec acasa?
-Cine te tine? Mama soacra? Tu te la iubitu tau.Haru pov.
E a treia zi. Sunt in baie ai imi fac crestaturi in mana cu lama. Asta fac de cand a plecat, plang, dorm si ma tai. Am pierdut foarte mult sange si simt a nu mai pot, si cad pe jos.In 2 zile ( 6 zile a fost plecat Rin)
Rin pov.
-Yuki, Haru am ajuns acasa!
-Rin, doamne, parca a trecut un secol! Haru va fi bucuros sa te vada!
-Unde e micutul?
-e in camera nu a mai iesit de acolo de cand ai plecat, nici de mancat nu a vrut.
-Ma duc la el.
Merg spre camera si incerc sa deschid usa, dar e inchisa. Ce ciudat. I au cheia de rezervă si intru. Miroase a mort aici. Deachid geamul si il caut pe Haru.
-Haru, pufosenie, sunt acasa, unde esti?
Intru in baie si...Mda, suspans. Imi pare rau dar nu ii pot tine la distanta, ii iubesc prea mult. Si asa mi se rupe sufletul sa il fac pe Haru sa sufere, da de, "actiune".
Va pup😙😙😙😙
CITEȘTI
Viol sau Iubire?/Carte yaoi
RomanceHaru un adolescent care se îndrăgosteste dupa o noapte "fierbinte" alaturi de Rin. ATENTIE ! CARTEA ARE GRESELI DE SCRIERE...(mi e lene sa o corectez😂)