M-ai folosit

216 25 4
                                    

Nu pot sa cred, va veni nevasata. M am fript.....
Ahh acum ce fac? Stai stiu...
<Alo?>
-Maki, trebuie sa ma ajuti!
<Rin e 12 noaptea, ce dracu', ce e asa de urgent?>
-Vine necasta mea!
<.....ai belito.....>
-Stiu, si daca vine aici Haru obsa o ia rasna, nu poti sa il iei tu? Pana pleca Curva de Sonia ?
<Oh, bine, da cu ce pretext?>
-Plec intr o calatorie de afaceri si nu vreau sa pateasca ceva...scurt.
<Bine, ne vwdem dimineta, pa>
-Pa...
Bun acum ca am aranjat tot, sa ma culc. Intru in camera, iar Haru doarme ca un bebelus cu patura in brate, se pare ca iar a avut un vis urat, micutul.......

Dimineata a venit repede. Imi fac rutina si il trezesc evident si pe Haru. I am spus ca plec pentru cateva zile, a zis ca e bine, dar puteam observa tristetea din ochii lui, ii va trece. A plecat cu Maki in parcul de distracti, sper sa se simta bine....
-Of, micutul.... Nu vroiai sa o vada pe Sonia?
-Nu vreau sa aiba vre un contact cu acea Curva, unde e! Zic eu pe un ton nervos.
-Acum ajunge, si poarta te frumos, pana la urma e nevasta ta, trebuie sa fii un gentelmen.
-Mhm....
-Eu te las, bye!
Ahh, acum trebuie sa o astept pe descreerata aia.
-Riiinnnn!
Si uite o....e aceeasi, cu curu si tatele mari cat Mamaia, si buzele de 4cm. Machiata de poti sa iei cu spaclul fondu de ten.
-Ah, buna curv aaa adica Sonia.
Alerga la mi e in brate si vrea sa ma sarutr, dar o opresc.
-Riny-Uiny, ce ai patit?
-Nu imi mai zice asa, si lasa ma , nu te iubesc, vreau sa divortam.
-Pofim?!
-Nu poftii prea mult ca ti se apleca, si da nu te am iubit niciodata, si in plus am pe altcineva.
-Ce? Cine e curva?
-Nu il face curva , nici nu stii cine e!
-Deci, esti gay?
-Poteeee.....
-Deci , m a lasi pentu un baiat? Cat tupeu...dar nu scapi.....
Si ma arunca pe covor si ma saruta salbatic, incercam sa scap de ea , dar nu reuseam .

Haru pov.
M am plimbat toata ziua prin parcul de distarcti, vreau acasa
-Makoto ,vreau acasa...
-Bine , stai sa il sun pe Seby sa ne duca acasa la noi.
-Nuuu, eu vreu la Rin...
-Nu poti e plecat...
-Eu tot ma duc la el...
-Stai , Haruuu....
Si am fugit. Ajung aproape de casa lui Rin, dar trebuia sa apra cineva, si anume mama.
-Stai asa papusel....
-Ce mai vrei?
- Rin e ocupat!
-Nu e plecat!
-Nu e acasa cu nevasta. Zise cu un ton de nonsalanta.
-Ce, nu poate fi adevarat...si imi vad de drum.
Ajung acasa la Rin si deschid usa, e deschisa.....si o vad pe curva aia peste Rin cum il saruta si pe cale sa ii dea pantalonii jos. Eu fug repede si o apuc pe crearta de par si o dau laoparte.
-Haru!
-Asta e piciu, ha, interesan.....si o plesnesc. Rin il lasi sa imi faca asta?
-Da.
Spune asta si ii dau si lui o palma.
-Am crezut in tine, m ai folosit, am fost mereu o distractie...
-Nu Haru....
-Adio Rin... Si ies pe usa cu lacrimi in ochii. Cum am putut sa ma indragostesc de el, de un baiat. Gata , asta mi a pus capac........

Nu va impacientati, mai vine un capitol, e doar asa de suspans.
SakuraaChankawaii si barby2019 numele sotiei este Curva Sonia.

Viol sau Iubire?/Carte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum