11. Bölüm - "Hele içince ayrı bir salak!"

2.9K 95 7
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz. Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum iyi okumalar!

Selin önden iner alide arkasından. Herkes alkışlamaya başlar. Selin gülümsemesi gerektiğini anlamıştı. Herkese gülümsedi. Selin bunu yapmayı hiç istemiyordu. Annesi burada olsa ne yapardı? Ama ona annesi yardıma muhtaç olan herkese yardım etmesini söylerdi. "Babam yardıma muhtaç mıydı? Bunu yapmalıydım? Annem Bursa olsa bana babama yardım etmemi söylerdi zaten anlaşmalı evlilik bu! Yapmak zorundayım!"
Haluk: Yüzükleri takmayacak mısınız?
Ali Selin'e yüzüğü takar. Selinde Ali'ye. Haluk kurdeleyi kesmek için makası alır. Selin'in içinde hala bir huzursuzluk vardı. Gülümsemesi kaybolmuştu. Haluk kurdeleyi kesti. Selin'in o anda yüzünde bir gülümseme oluştu. Bunun neden olduğunu hiç bilmiyordu. Ama gülümsüyordu. Ali Selin'nin gülümsediğini görünce ondan gözlerini alamamıştı. O kadar içten ve güzel gülüyordu ki kimse gözünü alamazdı. Selin bunu fark edince suratındaki gülümseme hem şaşkınlığa hem de aşk bakışlarına dönmüştü. O da kafasını Ali'ye doğru çevirdiğinde birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı. Alkış sesleriyle kendilerine gelmişlerdi. Bu gecede böyle bitmişti. Yani Selin için bitmişti. Ali salonda kalmayı tercih etmişti. Selin hüzünlü gözlerle tüzüğüne bakıyordu. Odasına geçip üstünü değişmeye hazırlanırken Kapı tıklatıldı. Gelen Ali'ydi.
Selin: Ne istiyorsun?
Ali: Üstünü mü değişecekdin?
Selin derin bir nefes alarak: Evet! Noldu?
Ali Selinin odasına tamamen girip yatağına oturdu.
Ali: Hiçbirşey. Öylesine geldim.
Selin: Ali şuan hiç seni çekecek halim yok! Çıkar mısın?
Ali: Sen değiştir ben arkamı dönerim.
Selin: Saçmalıyorsun değilmi? Çık odamdan Ali!
Ali: Neden? Değiş diyorum ben arkamı dönerim.
Selin:Ali biz evli değiliz. Hatırlatırım!
Ali: Niye evli olsak değişecek misin?
Selin: Ya sen ne terbiyesiz bir insansın ya!
Ali pis pis sırıtır.(😁)
Selin: Bi dakka bi dakka! Sen...Sen sarhoşsun!
Ali ayağa kalkar Selinin yanına doğru ilerler.
Ali: Asla ben hiç kullanmam!
Selin: Geçende aynısını diyordun! "Ben hiç içmem diye hani"
Ali: Tamam tamam itiraf ediyorum içtim. Ama bir bardakcık.
Selin Ali'ye sorgularcasına bakar.
Ali: Ne! Ne bakıyorsun!
Selin: Bir bardak içmedin sen!
Ali: iki bardak içtim anasını satayım!
Selin: Aferin sana! Başka işin yokki senin zaten!
Ali yine seline sırıtır.
Selin: Yeter bu kadar konuştuğumuz, çık odamdan!
Ali: İzin versen arkamı dönecektim diyorum. Ama neyse...
(Ali çıkar.)
Selin: Ya salak bu! Hele içince ayrı bir salak!

Umarım beğenmişsinizdir yeni bölümü. Elimden geldiğince uzun yapmaya çalışıyorum ama bu kadar oluyor. Yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada 400 okunma olmuşuz. Bana destek veren tüm okuyucularıma teşekkür ederim!😍😚😚😇

EVCİLİK// ALİ SELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin