19. Bölüm - Çilek Hırsızı Selin🍓

2.1K 79 2
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar!

Selinin aklıdan çıkmayan Ali, Ali'nin akıl dengesini bozan Selin. Birbirlerine sarhoş olmuşlardı. Evcilik oyunundan buraya kadar gelmişlerdi. Nefretle başlayan hikaye aşka dönüştü.

Gece olmuştu. Selin pijamalarını giyip yatağa yattı. Ama uyuyamadı. Sabaha kadar Ali'yi düşündü. Ali'de farklı değildi. O da sabaha kadar Selin'i düşündü.
Sabah oldu. Selin'in tatlı uykusundan uyanma zamanı gelmişti. Çok geç kalkıyordu. Saat 10-11 gibi. Bu sefer uyandığında karşısında Ali'yi gördü. Birden bağırdı. Sabah sabah aniden öyle birisini karşısında görünce kim kokmazdı ki?
Ali: Şşş! Bağırma! Benim, Ali...
Selin: Ahy! Sabah sabah ne karşımda öyle dikiliyorsun? Çok korktum!
Ali: Belli!
Selin: Noldu? Bi sorun mu var?
Ali: Senin yanına gelmek için illa bir sebep mı lazım?
Selin: Ne demek şimdi bu?
Ali: Uyurken çok güzel görünüyorsun demek.
Selin: Ayyy!!! İlk defa bana iltifat ettin!
Ali: Sanırım öyle oldu!
Selin: Sağol sevgilim...
Ali: Sevgilim mi?
Selin: Evet.
Ali: Sanırım bende senden bunu ilk defa duydum.
Selin: Sanırım öyle oldu.
Ali: Neyse bence daha fazla aşağıdakileri bekletmeyelim. Sen üstünü değiş, bende aşağıya ineyim.
Selin: Tamam...
Ali kahvaltıya iner. Selinin saçını başını düzeltir, üstüne günlük kıyafetlerinden giyer. O da kahvaltıya iner.
Selin: Günaydın!
Mehmet: günaydın kızım.
Haluk: Günaydın selincim.
Mehmet: Son 3 gündür şu yüzündeki gülümseme hep aynı kaldı.
Selin: Ya siz benim mutlu olmama karşı mısınız?
Mehmet: Yoo, bence bu çok güzel. Hep böyle kal kızım.
Selin: Bence duygusallığı boşverip kahvaltıya dönelim, yoksa ben hepsini bitirebilirim.
Diyerek gülümser. (Kahvaltı biter)
Bir iki saat sonra Selin mutfağa iner. Büyük kasenin içinde meyve görür. En sevdiği meyve olan çileği alır.
Selin: Mevsimi geldi neyseki, çok özlemişim çileği... Tadı da çok güzelmiş ya.
Ali selinin odasına girer. Ama selini bulamaz. Başka odalara bakar. En sonda mutfağa. Selin mutfakta çilek yerken Ali'ye yakalanır.
Ali: Napıyorsun sen burda?
Selin: Şey... çilek yiyiyordum.
Ali: Çilek hırsızı seni! (😉)
Selin: 😆
Ali: Her yerde seni arıyorum. Bakmadığım bir burası kalmıştı. Demek çilek yemeğe geldin.
Selin: Aslında ben öylesine geldim. Sonra çilek gördüm, canım çekti... Bende yedim😳 kızdın mı?
Ali: Niye kızayım? Canın çekmiş sonuçta. İstediğin kadar yiyebilirsin... Yeter ki sen mutlu ol.
Selin: O zaman yiyeyim!
Selin kendi yerken başka bir çilek daha alır, Ali'ye uzatır.
Selin: Çilek?
Ali: Yok ben sevmem.
Selin: Tamam o zaman ben yerim.
Ali Elma keser. Seline uzatır.
Ali: Yer misin?
Selin: Yerim...

Arkadaşlar, umarım bölümü beğenirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Hepinizi çok seviyorum... 😆😚😚


EVCİLİK// ALİ SELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin