28. Bölüm - Selin bulunuyor mu?

1.6K 61 1
                                    

Selin hala kayıptı. Arama başlatılmıştı. Her yeri aramışlardı. Ali Selinin babasına haber vermişti. Hepsi çok telaşlıydı. Kimse ne olayı görmüş ne demek duymuştu. Hiç ipucu bulamamışlardı. Dedektif gibi Selin'i aramaya koyulmuşlardı. Gece olmuştu hala Selin bulunamamıştı. En sonunda bir çalının kıpırdadığını görmüştü Ali. Hemen polislere haber verip oraya bakmalarını istemişti. Polisler zar zor oraya inip çalılıkların arasına bakmışlardı. Ama Selin oradada yoktu. Herkes ümitlenmişti. Ama hepsi boşa çıktı. Polisler onların eve gitmelerini söyledi. Ali kabul etmedi. Ama mecburdu. Çünkü bu bir polisin kararıydı. Eve geldiğinde Ali Selinin odasına girdi. Önce odasının her yerinde göz gezdirdi. Sonra yatağına oturup Selin'i sayıkladı.
Ali: Nerdesin Selin? Nerdesin? Nolur bana bir ipucu ver. Seni bulayım...

➖➖

Ali: Burası neresi? Nerdeyim ben?
Kapkara yerin içinden beyazlara bürünmüş bir kız çıktı. O da Selindi.
Selin: Ali... Ben burdayım kokma!...
Ali: Sen burdaysan ben korkmam. Ama sen neredeydin? Seni bulamadık ya şimdi? Nerden çıktın? Biz nerdeyiz?
Selin: Biz senin hiç bilmediğin bir yerdeyiz.
Ali: Neresi orası?
Selin: Çok karanlık bir yer burası. Senin hep içinde olduğun bir yer.
Ali: Benim mi?
Selin: Senin... Benim... Bizim...
Ali: Hep burda kalsan?
Selin: Kalamam. İstesemde kalamam.
Ali: Neden?
Selin: Olmaz. İzin vermezler.
Ali: Kimler? Neden?
Selin: Üzgünüm. Benim gitmem lazım.
Ali: Selin! Selin... Nereye gidiyorsun?
Selin: Üzgünüm Ali...
Ali: Gitme Selin! Selin! Selinnn!...

➖➖

Selin Ali'nin yalvarmaları sonucunda ayakta kalmayı başarır. Polisler bu zorlu görev peşindeyken bir çözüm bularak Seline ulaşmaya çalışırlar. Polislerden biri bozkurt ağacının üzerinde bir şal görür. Oraya doğru ilerlediğinde uzaktan birisi varmış gibi görünür. O tarafa doğru yürüdüğünde Selin'i görür. Hemen diğer polislere haber verir. Ambulansı ararlar. Ambulans aradıktan 10 dakika sonra gelir.
Selin'i çalılıkların arasından çıkartırlar ve sedyeye alırlar. Hastaneye giderken - yolda - Ali'yi ararlar. Selin'in ailesi ile birlikte, hepsi beraber P... Hastanesine giderler. Selin'i acil ameliyata alırlar.

Doktorlar, Selin'in kolunda yaralar olduğunu farkederler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doktorlar, Selin'in kolunda yaralar olduğunu farkederler. Hemen ameliyata başlarlar. Ali Selin'i düşünmekten başka hiçbir şey yapamıyordur. O rüyayı hatırladıkça gerçek olacak gibi geliyordur. Ama hiçbir zaman umudunu kaybetmemiş Selinin uyanmasını, ameliyatının iyi geçmesini beklemiştir. Ameliyat 1 saat sürmüştür. Doktor kapıdan çıkınca herkes ayaklanıp doktorun yanına gitmiştir.
Ali: Selin'in durumu nasıl?
Doktor: Siz yakını mısınız?
Ali: E-evet... Ben nişanlısıyım.
Doktor: Selin hanımın kurtulduğunu söyleyebilirim size. Şuanlık durumu iyi.
Mehmet: Peki, kendisini görebilir miyiz?
Doktor: Maalesef şuan kendisinin dinlenmesi gerek. Mehmet: Ne zaman uyanır?
Doktor: Tam saat veremem size ama uyanması biraz uzun sürebilir.
Mehmet: Sağol doktor, sağol.
Doktor: Geçmiş olsun efendim.

Arkadaşlar, umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada oy vermeyide unutmayın lütfen.👍👏😘😘

EVCİLİK// ALİ SELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin