Bu bölüm fazla kısa oldu ama yorum gelmiyor, oy gelmiyor benimde elimden bu kadar geliyor. Lütfen hepsini yükseltelim. Yoksa bu gidişle yolumuz final... Yakın zaten... 😧😞
Sabah olmuş, herkes oturduğu yerde uyuya kalmıştı. Selin ise odadaydı. Onlar uyurken Selin annesini rüyasında görüyordu. İkisi beraber konuşuyorlardı.
Aysel: Selin, kızım dayan lütfen... Geçecek hepsi. Aç gözlerini.
Selin: Anne! Anne... Bu- bu sen misin?
Aysel: Kızım uyan hadi. Sen bırakma kimseyi. Bak seni bekleyen bir sürü kişi var.
Selin: Hayır anne! Ben senin yanında olmak istiyorum.
Aysel: Hayır Selin. Eğer gözlerini açmazsan bir daha beni asla göremezsin! Sakın yapma bunu.
Selin: Anne! Anne bırakma beni! Anne! Anne geri dön nolurr! Anneeee!Ali Selinin bağrış sesine uyanır. Hemşirelede hemen Selin'in odasına giderler.
Hemşire: İyi misiniz Selin hanım?
Selin: Annem! Annem geldi... Benimle konuştu. Sonrada gitti...
Ali: Selin sen iyi misin?
Selin: Değilim! Değilim ben iyi değilim!
Ali: Şşt! Tamam sakin ol...
Selin: Ali...
Ali: Tamam sakin ol sakin ol...
(Ali seline sarılır.)
Selin: Ali... Ali gerçekten annem geldi yanıma benimle konuştu. İnan bana...
Ali: Tamam tamam bir tanem tamam inanıyorum ben sana...
(İçeri Mehmet ve Ali'nin ailesi girer.)
Mehmet: Kızım iyi misin?
Selin: Baba... Ben annemi gördüm annem geldi yanıma...
Mehmet: Kızım saçmalama senin annen...
Selin: Ya geldi diyorum! Neden bana inanmıyorsunuz! Yalan mı söylüyorum ben?
Mehmet: Yok kızım öyle değil... İnanıyoruz biz sana...
Selin: Ben eve gitmek istiyorum... Hemşire bana izin ver. Eve gitmek istiyorum...
Hemşire: Üzgünüm Selin hanım ben bu konu hakkında kendimce fikir alamam. Doktorunuza sormam lazım.
Selin: Sor o zaman hadi! Ben eve gitmek istiyorum!
Ali: Tamam Selin... Götüreceğiz biz seni eve...
Doktor: Noluyor burda?
Selin: Doktor bey ben eve gitmek istiyorum!
Doktor: Selin hanım sizin biraz daha burda durmanız daha iyi olur.
Selin: Hayır dedim! Ben eve gitmek istiyorum ya! Eve gitmek istiyorum!
Doktor: Selin hanım üzgünüm o kadar çok sinirlisiniz ki her an başınıza bir şey gelebilir. Bu yüzden sizi burda tutmalıyız.
Selin: Tamam... Tamam ben sakinim. Hadi eve götürün beni.
Doktor: Selin hanım sizi şimdi taburcu edemem. Yarın taburcu olabilirsiniz ancak.
Ali: Selin tamam bekleyelim biz.
Selin: Sen yanımda olacaksın değil mi? Bırakmayacaksın beni?
Ali: Her zaman yanında olacağım. Merak etme sen.
Deyip başımı kollarının arasına aldı.Beni kısa sürede sakinleştirmişti Ali. Zaten bunu bir tek o yapabilirdi. Annemi aklımdan çıkarmama yardım etti. Her aklıma geldiğinde ağlıyor, kendimi kötü hissediyordum. Sanki benim yüzümden ölümüş gibiydi...
Arkadaşlar, umarım bölümü beğenmişsinizdir. Lütfen yorumlarınızı yapın. Yorumlarınız benim için çok önemli. Oy vermeyi de sakın bırakmayın! Hepiniz çok öpüyorum!😘😘🌌👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVCİLİK// ALİ SELİN
FanfikceSelin'in babası kendi mutluluğu dışında kimseyi düşünmeyen bir adam. Kızını zengin bir aileye gelin vererek onların parasından faydalanacak. Selin, Mertoğlu ailesine gelin giderek babasının hayatını kurtaracak. Bu evlilik onun içinde iyi der misiniz...