Ali: E o zaman yarın başlıyoruz?
Selin: Tamam...
Ali: Selin bence bugün beraber güzel zaman geçirelim...
Selin: Nedenmiş o?
Ali: Son kez birbirimize vakit ayıracağız.
Selin: Ay evet haklısın! O zaman sinemaya gidelim mi?
Ali: Sinema mı?
Selin: Evet! Hani böyle kocaman ekran olur, biz mısır yiye yiye filmi izleriz. Bilmiyorsan anlatayım yani...
Ali: Biliyoruz tabiki de...
Selin: Gidelim mi?
Ali: Sen istiyorsan gidelim...
Selin: Ayy! O zaman sen çık ben üzerimi giyineyim.
Ali: Ben çıkmasam? Sen üstünü burada değişsen?
Selin: Aliii...
Ali: Tamam ya bir şansımı deniyeyim dedim... Çıkıyorum...
Selin üstünü değiştirdikten sonra Leyla'nın yanına gider.
Selin: Leylaaa!
Leyla: Efendim Selin abla?
Selin: Biz Aliyle sinemaya gideceğiz sen de gelecek misin?
Leyla: Ama siz baş başa zaman geçirin ben gelmeyeyim.
Selin: Ya sen olmazsan taşı nasıl çıkar? Hadi giyin aşağı in.
Leyla: Tamam sen istiyorsan...
Ali arabada Selin'i beklerken Leyla'yı da yanında görünce Seline şaşkın şaşkın "naptın sen?" Dercesinde bakar. Arabaya bindikleri de Seline el kol işaretleriyle Leyla'yı neden getirdin der.
Selin: Anlamıyorum ya Nediyorsun?
Ali: Biz seninle beraber gidecektik hani?
Selin: Ali neden öyle diyorsun Leyla senin kardeşin gibi, senin kuzenin benim kuzenim. O gelse nolacak. Evlenince bol bol zaman geçiririz.
Ali: Anlamıyorum ben sen seni ya! (😣)
Hepsi beraber bir romantik komediye girerler. Ali filmi izlemek yerine Seline kızgın kızgın bakar. Selin ise filme tam konsantre olmuş bir şekilde pür dikkat izler. Arada bir Leyla'ya birşeyler söyler. Akdeniz çok Leyla'ya sarılır. (Yani Ali'ye sarılmaz.😂)
Film bitince Leyla'yla filmi konuşurlar. Eve gelince Selin odasına gider. Ali hızlı ve sinirli bir şekilde Selinin odasına girer.
Selin: Ali napıyorsun? Kapıyı kıracaksın.
Ali: Selin sen napmaya çalışıyorsun?
Selin: Naptım ki şimdi?
Ali: Ben seninle baş başa bir zaman geçirmek istedim, ama sen Leyla'yıda çağırdın!
Selin: İyide Ali bunda ne var?
Ali: Ne mi var? Selin ben seninle vakit geçirmek istedim diyorum... Başbaşa olalım istedim.
Selin: A..A şey ben... Özür dilerim. Gerçekten... Ben sadece Leyla bana hep yardımcı oldu benimleydi diye şey ettim...
Ali Seline öfkeli bir surat ifadesi ile baktıktan bir kaç saniye sonra kapıyı hızla çarparak gitti. Selinin içi titremişti. Kendi kendine konuşmaya yine başladı.
"Ayy ben Naptım? Demek o benimle vakit geçirmek istiyordu? Ah benim salak kafam! Napicam şimdi? Ne halt yiyeceğim ben? Neyse ben onun gönlünü alırım. Evet evet alırım!"
Selin hemen işe koyuldu. Düşünmeye başladı. Ama hiçbirşey aklın gelmiyordu. N düşünse Ali'ye göre değildi. Birden bağırdı. "Buldum!"
Selin: Ali'ye özür dilemek amaçlı şarkı söyleyebilirim. Geçen yaz karokeye girmiştim. Orada şarkı söylemiştim. Sesimi beğenmişlerdi. Şimdide Ali'ye şarkı söyleyebilirim. Ama hangi şarkıyı? İnternetten baksam güzel şarkı bulur muyum ki? Sonuçta o herşeyi biliyor bir bakayım.
Selin şarkıyı uzun süre arar, ama uğraşları sonucu güzel bir şarkı bulur. Bunun için evde sürekli çalışma yapıp duruyordur. Küçük bir sahneye çıkıp, bir sürü kişi varmış gibi şarkı söyleyecekti. Ama orada yalnız ikisi olacaktı. Şarkıyı söylerken takılmamak için evde bir sürü kez şarkıyı ezberlemek için çaba sarf ediyordu. En sonunda herşey istediği gibi gitti. Şarkıyı harika bir şekilde Ali'ye söylemeye hazırdı. Küçük bir mekanı tutup süsletmişti. Tabi kendide birşeylere el uzatmıştı. Herşey hazırdı. Sadece tek eksik olan şey Ali'ydi...Arkadaşlar, umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın! Hepiniz çok seviyorum!😘😘😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVCİLİK// ALİ SELİN
FanficSelin'in babası kendi mutluluğu dışında kimseyi düşünmeyen bir adam. Kızını zengin bir aileye gelin vererek onların parasından faydalanacak. Selin, Mertoğlu ailesine gelin giderek babasının hayatını kurtaracak. Bu evlilik onun içinde iyi der misiniz...