Selin Ali'nin koluna girmiş bir vaziyette eve girerler.
Selin: Sesim nasıldı? Bazen kulaklarını kapatmasın geldi mi?
Ali: Çok kötüydü. Bir ara çıkmayı bile düşündüm.
Selin: Yaa! Saçmalama! Hadi doğruyu söyle!
Ali: Sesin bana huzur verdi Selin...
Selin: İstersen bir gün sana başka bir şarkı söyleyebilirim.
Ali: (😊😃)
(Gece olmuştu. Uyudular hepsi.)
Sabah Selin saat 8 gibi uyandı, elini yüzünü yıkayıp hazırlandı. Ali'de hazırlandı. Selin bir kız olduğundan hazırlanması çok uzun sürdü. En sonunda güzel bir şekilde giyinip Ali'nin yanına indi.İş yerine vardılar. Ali bir sekreterden Seline yardım etmesini istedi. (Şirketi gezdirmesini istedi.)
Seline heryeri gezdirdikten sonra odasını gösterdi. Odası genişti. Ama daha ne iş yapacağını bilmiyordu. Ali'nin yanına gidip kapıyı tıklattı.
Ali: Evet Selin?
Selin: Ali birey soracağım ben ne iş yapacağımı bilmiyorum. Sen bana yardım eder misin?
Ali: Benim işimden yapacaksın.
Selin: Senin işin ne?
Ali: Sekreterler sana imzalaman için dosya birkaç getiriyor. Sen onları imzalıyorsun. Arada bir toplantı oluyor onlara katılıyorsun. Öyle işte.
Selin: Bu mu sadece?
Ali: Evet...
Selin: E kolaymış. Ben hemen yapayım o zaman.
Selin odasına girdiğinde üst üste dizilmiş 8 tane kalın kalın dosyalar görünce önce bir yutkundu. Sonra masaya gidip hepsini teker teker imzalamaya koyuldu. Ali onu camdan görünmeden izliyordu. Selin 2 saatte sadece 1 dosyayı bitirebilmişti. Ali gülümseyerek onu izlemeye devam ediyordu.
Selin daha 2 dosyayı bitirmişti. Bir sekreter Ali'nin yanına gidince onu bulamayınca tam Seline soracaktı ki Ali'yi orada gördü. Onların kaç gündür aradıkları bir boş sekreterlik vardı Ali'nin baş sekreterliğini yapacaktı. Bir kız onun için gelmişti. Onun için gelmişti.
Aslı (sekreter): Ali bey, bir bayan iş görüşmesi için gelmişti.
Ali: Ha demek sonunda biri geldi! Onu işe aldığımız söyle. Zaten zar zor bulduk hemen alalım başlasın işe.
Aslı: Peki Ali bey.
➖➖
Aslı: Ceyda hanım Ali bey sizi işe aldığını söyledi hemen işe başlasın dedi kendileri.
Ceyda: Süper o zaman! Bana yerimi gösterir misiniz?
Aslı: Tabi buyurun...
Ceyda hemen işe başladı. Ali'nin kapısını tıklayıp içeri girdiğinde Ali Ceydayı görünce şaşırmıştı.
Ali: Ceyda! Senin ne işin var burda?
Ceyda: E sen beni işe aldın. Bende görevimi yerine getiriyorum.
Ali: O sen miydin?
Ceyda: Evet.
Tam o sırada Selin Ali'ye dosyaları bitirdiğini söylemek için odaya girer. Birde baksın ki Ceyda burda.
Selin: Senin ne işin var burda?
Ceyda: E ben burda çalışıyorum Selin... Yani artık...
Ali: Sen Ali'nin yanında ne yapıyorsun peki?
Ceyda: Ali Bey'in baş sekreteri olduğum için bu odadayım.
Selin Ali'ye döner: Ali sen daha önce bana bir asistana ihtiyaç olduğunu söylemedin.
Ali: Benimde bugün aklıma geldi Selin.
Selin: Hı hı tabi...
Deyip, dosyaları masaya atıp kendi odasına geçer.
Selin kendi kendine: Bugün aklına gelmiş miş...
"bin Ali biyin sekreteyim... Salak sen benim tırnağımın ucu bile olamazsın! Ben bunları neden yaptığını biliyorum aklın sıra Ali'yi elimden alacak! Alide tabi boş boğaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVCİLİK// ALİ SELİN
ФанфикSelin'in babası kendi mutluluğu dışında kimseyi düşünmeyen bir adam. Kızını zengin bir aileye gelin vererek onların parasından faydalanacak. Selin, Mertoğlu ailesine gelin giderek babasının hayatını kurtaracak. Bu evlilik onun içinde iyi der misiniz...