Elimizde pamuk şekerlerle yürüyorduk.
Ali: Hala midem bulanıyor.
Selin: Korkudandır... (😁😁)
Ali: Dalga geçmeyi bırak! Zaten ölecektim. Sırf senin için bindim o dönen şeye! Sen hala benimle alay ediyorsun!...
Selin: Haklısın... Bunu benim için yaptın. Ve de bu çok güzel bir davranış. Benim için buraya geldin, o salıncağa bindin korkmana rağmen... pamuk şeker aldın... Bunların hepsini beni sevdiğin için yaptın. Bana değer verdiğini gösterdiğin için sana teşekkür ederim. Bende seni çok seviyorum ve sana değer veriyorum.Ali'ye kocaman bir sarıldım.
Selin: Sen iyiki benim hayatıma girdin Ali... İyiki seni tanıdım. Ve iyiki babamı dinledim... Eğer bizi kader karşılaştırmasaydı... ben değer verildiğimi hissetmeyecektim. Belkide birini sevemeyecektim. Aşkı tadamayacktım. Bu yüzden sen benim ilk aşkımsın... İyiki yanımdasın. Sakın gitme tamam mı? Sakın beni bırakayım deme!
Ali: Asla! Bir kere seni zor bulmuşum bırakabilir miyim? Bende iyiki seni tanımışım... İyiki hayatıma senin gibi deli dolu biri girdi beni doğruya yönlendirdi. Eğer sen gidersen ben ne yaparım asıl bir başıma? Bana verdiğin sözü unutmadın değil mi?
Selin: Hayır... Ya sen?
Ali:(Gülerek) Hayır, unutmadım...
Selin: Güzel... Ali, artık eve gidelim mi?
Ali: Bişey mi oldu?
Selin: Sadece biraz yorgunum.
Ali: Sanırım bende öyleyim. Hadi o zaman gidelim.➖➖
Eve gelince montumu çıkarıp Ali'ye sarıldım.
Ali: Selin, bugün beni çok şaşırtıyorsun.
Selin: Neden?
Ali: Önce bir "Kocacığım", sonra o konuşma, şimdide bu. Gerçekten inanılmaz birisin Selin Mertoğlu.
Selin: Neden hoşuna gitmedi mi?
Ali: Hayırrr! Çok sevdim ben bugün ki Selin'i hem çocukluğunu, hem aşkını tekrardan itiraf etmeni, bunların hepsini çok sevdim.
Selin: O zaman bundan sonra alış bunlara...
Ali: Alıştım bile...Yatağa oturmuş Ali'yi bekliyordum. Çok ponçik bir pijamam vardı üstümde, gecelik filan sanmayın yani. :))
Ali: Böyle oturmuş napıyorsun?
Selin: Seni bekliyordum.
Ali: Beni mi?
Selin: Tabi seni! Evde başka kimse yok ki...
Ali: Doğru! Selin sen iyi misin?
Selin: Gayet iyiyim. Noldu ki?
Ali: Sadece neden böyle davrandığını merak ettim.
Selin: Alış dedim ya! Bundan sonra hep böyle olacağım.Yataktan kalkıp kolumu, ayakta direk gibi bekleyen Ali'nin boynuna sardım. Ve onu dudağından öptüm.
Ali: Selin sen cidden iyi misin?
Selin: Ya sen bana niye takdın?
Ali: Takmadım... sadece...
Selin: Bunu benden istemiyor muydun? Sabah bunun için kavga ediyorduk. Şimdi bu yaptıkların için sana karşılık vermeliyim. Ama bu sadece ödeşmek için değil gerçekten istediğim için.
Ali: Sen neyden bahsediyorsun Selin?
Selin: Artık vakti geldi. Yarın son günümüz...
Ali: Neyin vakti geldi anlamıyorum. Açık konuşsana?Ali'nin dudağına yapıştım. Ali şoka uğramıştı. Çünkü benden hiç beklemezdi. Sonra da karşılık verdi. Ellerini belime doladı. Nefes almak için ayrıldığımızda kalp atış seslerimiz duyulabiliyordu. Tekrardan birleştik. Ben geri geri giderken Alide üstüme geliyordu. Birlikte yatağa düştük. Burun buruna bir hizadaydık. O pozisyonu yakalamk çok zor olurdu bizim için büyük ihtimal. Her neyse O gece bizim gerçekten birbirimizi hissettiğimiz gece olmuştu...
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Oy vermeyi de unutmayın sakın. Hepinizi kocaman öpüyorum!! 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVCİLİK// ALİ SELİN
FanfictionSelin'in babası kendi mutluluğu dışında kimseyi düşünmeyen bir adam. Kızını zengin bir aileye gelin vererek onların parasından faydalanacak. Selin, Mertoğlu ailesine gelin giderek babasının hayatını kurtaracak. Bu evlilik onun içinde iyi der misiniz...