26. Bölüm - "MAVİ GÖZLÜ DANGALAK!"

1.7K 65 1
                                    

Arkadaşlar inşallah yeni bölümü beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!
İyi okumalar! 💞😊

Selin: Kızın giydiği etek diz üstü! Ali böyle şeylerden kolay etkileniyor ya! Benim hayatım daha dün güzeldi nerden çıktı bu sarıçiyan yine! Ama salak işte! İlle benim mutlu hayatıma girecek tam mutlu günümde hayatımın içine edecek! Belliydi zaten böyle olacağı!
➖➖
Ceyda: Sanırım biraz fazla kızdı size.
Ali: Evet ya. Ama ben ne bileyim?
Ceyda: E siz haklısınız tabii..
Ali: En iyisi ben gidip bir konuşayım.
Ceyda: Bence konuşmayın, kızar sonra geçer.
Ali: Olsun ben yinede bir konuşayım.
Ceyda: Bakın bende bir kızım anlarım yani hep böyledirler kızlar.
Ali: İyi bakalım...
  Selin kendi kendine konuşmaya devam eder.
Selin: Öküz ya bi konuşmaya bile gelmedi! Kesin o yılana bakıp kaldı. Ayy! Ya kız bunu etkiler işi kötüye götürürse? Amacı bu zaten. Yok ya! Yapamaz öyle birşey sonuçta şirketteyiz. Ama ya yaparsa?
Selin Ali'nin odasına dalar. Ceyda odada yoktur.
Selin: İyi konuştunuz mu Ceydayla?
Ali: Selin ne saçmalıyorsun?
Selin: Saçmalamıyorum hiçte! Kız her gittiğimiz yerde karşımıza çıkıyor! Sanki bizim üstümüze çip taktı, bizi takip ediyor dinliyor! Ay şimdi bir tedirgin oldum acaba takdı mı?
Ali: Selin sen niye Ceydayı görünce kıskançlık tribine giriyorsun?
Selin: Ben mi? Alakası yok!
Ali: Tabi! Dosyayı fırlatıp gitmek! Sen niye diğer tipik kızlar gibisin?
Selin: Bak yine başladın! Yine beni o tipik kızlara benzettin! Sen! Senin diğer öküz adamlardan bir farkın yok ki?
Ali: Ben diğer adamlar gibi değilim! Sen diğer kızlar gibi davranıyorsun! Ben kıskançlık tribine girmiyorum senin gibi!
Selin: Öyle mi Ali bey! O zaman ben burda fazlalığım! Gitmem gerek! Sen Ceydayla güzel güzel konuşursun! Tamam mı!
  Selin kapıyı hızlı bir şekilde çarparak şirketten çıkar. Ali peşinden seslenir ama Selin duysa bile duymamış gibi yapar. Ceyda onları böyle görünce yüzünde kötülük gülüşü oluşur. Amacı onları ayırmaktı. Çünkü Ceyda liseden beri Ali'den hoşlanıyormuş.
  Selin eve hızlıca geldi. Odasına girdi ve kapıyı sert bir şekilde kapattı. Çantasını yatağa fırlatıp kendiside yatağa oturdu. Sinirleri çok bozulmuştu. O kızı unutmuştu. Ama şimdi yine karşılaşmıştı. Ve Aliyle aynı şirkette. Bu sorunu çözmek için aklına hiç bir fikir gelmiyordu. Ama Ali'nin yine aynı şekilde yapmasına çok kızmıştı. Kendisinden özür dileyesiye kadar onunla konuşmamaya karar verdi. Aynı yerde bile durmayaracaktı. Sadece işe gidip gelecek, işiyle ilgilenecekti.
Selin: Mavi gözlü dangalak! Sadece Ceyda'yı savunuyor! Öküz işte nolacak!

Arkadaşlar, umarım bölümü beğenmişsinizdir. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Hepiniz çok seviyorum!😘😘

EVCİLİK// ALİ SELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin