42. Bölüm - "Hamile Miyim?"

1.5K 65 6
                                    

Balayından döneli 2 gün olmuştu. Ama pestilimiz çıkmıştı. Bu aralar çok uykum geliyordu ve halsiz oluyordum. Ya kansızlığım var yada hasta olacağım. Bugün ailecek ilk kez mutlu bir kahvaltı yapacaktık belkide. Hem mutlu, hemde huzurlu bir şekilde. O kadar çok acıkmıştım ki açlıktan ölecektim. Sofraya oturur oturmaz bodoslama kahvaltılıklara daldım. Tabii yumurtayıda ihmal etmedim. Bayılırdım yumurtaya. Herkesin gözü üzerimdeydi Ali hariç.
Farkedince utandım.

Selin: Ehh- Şeyy... Kusura bakmayın. Ben sadece normal bir günden fazla iştahlıyımda. Özürdilerim.
Haluk: Sorun değil kızım ye istediğinden.

Kahvaltıyı yaptıktan sonra odama geçtim daha Ali'yle bir odada kalamıyorduk. Bu yüzden ben kendi odamdaydım. Leyla kapıyı tıklatıp içeri girdi.

Selin: Leyla sen misin?
Leyla: Selin abla nasılsın?
Selin: Ya aslında biraz başım dönüyor. Ama yorgunluktandır.
Leyla: Ben aslında sana bir şey söylemeye gelmiştim.
Selin: Ney?
Leyla: Hani senin başın dönüyor ya...
Selin: Evet...
Leyla: Acaba sen...
Selin: Evet...?
Leyla: Sen... hamile olabilir misin?
Selin: Ha? Ha- hamile? Ben?
Leyla: Yani bu sabahta çok iştahlıydın. Başımda dönüyor diyorsun. Yani belki bir ihtimal vardır... ha?
Selin: Ger- gerçekten olabilir mi?
Ben hamile olabilir miyim?
Leyla: Yani olur mu olur... Bi doktara gitmen lazım.
Selin: Doktor... Şimdi mi?
Leyla: Şimdiye gidemezsin çünkü randevu alman lazım.
Selin: Peki yarına olur mu?
Leyla: Öyle hemen olmuyor. Doktor müsaitse gidebilirsin.
Selin: Ya sen niye şimdi benim aklıma soktun ki? Ben çok sabırsız biriyim!
Leyla: İyide ben olucak demedim ki! Olabilir sadece dedim! Öyle hemen heycanlanmada. Sonra olmazsa hayal kırıklığına uğrama.
Selin: Haklısın... Beklemeyi öğrenmem lazım... Doğru diyorsun...

Sabahtan akşama kadar öylece evin içinde dolanmıştım. O kadar merak ediyordum ki hamilemiyim değil miyim heyecandan ikiye ayrılacaktım. 
Bilgisayara girip doktordan randevu almak istedim. En erken Haftaya vardı. Bende en erken ne zaman o zamana almam lazım diye düşündüm. Haftaya Salı gününe aldım. Günler çabuk geçsede hamile miyim öğrensem diyordum.

* * *

Saat 11'e randevu almıştım. Hazırlanmak için aynaya oturdum. Beni aynanın karşısında gören Ali şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
Ali: Selin napıyosun sen?
Selin: Ee... şey... Leyla'yla dışarı çıkıcaktık.
Ali: Bu saatte etraf daha tenha oluyor ya. Neyse benim çıkmam lazım.

Leyla'yla birlikte hastanenin yolunu tuttuk. Bir taksiye binip ... hastanesine gittik. Hemen randevu aldığım doktorun odasına girdim. Acayip merak ediyordum. Gerçekten hamile miyim acaba? Umarım sevincim boşa çıkmazdı.

➖➖
Selin: Uff Leyla ya! Senin yüzünden sevincim boşa çıktı.
Leyla: Ama Selin abla ben sana hamilesin demedim ki... Olabilirsin dedim.

Birden karşımıza Ali çıktı.

Selin: Aliii! Sen nerden çıktın?
Ali: Sence? Sizin bi haltlar yediğinizi anladım. Bende-
Selin: Takip mi ettin?
Ali: Hayır, yani şey...
Leyla: Anladık anladık, takip etmişsin işte.
Ali: E tamam ettim. Nolmuş yani? Hem siz niye doktora gittiniz bakim?
Selin: Şey... Leyla bana bir kaç gün önce hamilr olabilirsin demişti. Bende heycanlanıp doktordan randevu almıştım.
Ali: Eee? Hamile misin?
Selin: Değilmişim. Biraz erken sevindim sanırım...
Leyla: Üzülme ya... Belki daha sonra olur.
Ali: Sıkma sen canını hadi gel eve gidelim.
Selin: Peki gidelim...

EVCİLİK// ALİ SELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin