{Shae pov.}
"Shae snap het dan hij vindt je echt leuk!"zegt Aimy enthousiast. "Mayce?"lach ik. Ze knikt. "Kom op. Vind jij hem ook niet een klein beetje leuk. Maar een klein beetje misschien"vraagt ze hopend. "Beste vrienden"zeg ik tegen haar. "Best friends with benefits"grijnst ze. Ik schud meteen mijn hoofd. Al hoewel. Hij had me bijna gekust. Ik heb hem niet echt proberen weg te duwen. Vind ik hem dan wel leuk? Nee Mayce en ik zijn gewoon beste vrienden. Alleen heb ik het idee dat ik dat mezelf voor een deel aan het wijsmaken ben...
"Hee Shae"hoor ik Mayce zeggen als hij door het raam naar binnen vliegt. Aimy is er nog. Ze kijkt van mij naar Mayce en grijnst licht. "Ik ga maar weer eens. Ik moet euhmm nog dingen doen"zegt ze en staat op. "Wat voor dingen"vraagt Mayce lachend. Aimy kan echt heel erg slecht liegen. "Belangrijke dingen"zegt ze snel en loopt de kamer uit. Ik grinnik. Typisch Aimy dit hoor. Mayce gaat op bed liggen. Hij pakt een boek van mijn nachtkastje en leest de eerste zin voor. "Ja. Ik ga al naar het plein toe"zegt hij vermoeid. Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd. Hij laat vermoeid het boek op zijn gezicht vallen. "Ik houd niet van lezen"zucht hij. "Dat weet ik"lach ik en ga naast hem op bed liggen. Hij gooit het boek aan de kant. "Ja gooi daar maar neer. Is niet van jou"grinnik ik. Hij grijnst. Hij slaat een arm om mijn middel en trekt me naar zich toe. "Jij bent veel intressanter. Beste vriendin" zegt hij grijnzend. Zie je wek beste vrienden. Niks meer en niets minder. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borstkast en doe mijn ogen voor een paar seconde even dicht. Denk ik bij mezelf maar ik val in een diepe slaap. "JONGENS KOMEN JULLIE ETEN!!"roept mam vanaf beneden onder aan de trap. Ik gaap en knipper een paar keer met mijn ogen. Mayce ligt ook te slapen. Ik grinnik. Ik pak mijn kussen en begin hem ermee te slaan. "Sta op aarbijen papagaai"lach ik. Hij opent langzaam zijn ogen. "En sinda wanneer ben ik een aarbijen papagaai"grijnst hij zwakjes. "Sinds nu"lach ik. Hij strekt zich een keer helemaal uit en gat dan ook overeind zitten. Ik sta op. "Schiet nou eens op"grinnik ik. "Ja ja ik kom al"gaapt hij en loopt achter me aan naar beneden toe.
Als we in de keuken zijn. Is blijkbaar een deel van de famillie er ook. Mijn nichten en hun vriendjes. En 2 neven van mij. "Heeyy"zeg ik en kom de keuken inlopen. "Lag je nog te pitten Shae"lacht Timo. Ik gaap en knik. "Ja jouw bed ligt ook gewoon veelste lekker"grinnikt Mayce die achter me aan naar binnen komt lopen. "Hee Mayce!"roept Tyson. Ik grinnik. Mijn famillie heeft Mayce nu al zo vaak gezien dat ze hem wel onderhand goed kennen.
Ik zit naast Mayce aan tafel. "Zo wanneer hebben jullie nou eens wat"zegt Allison ineens doelend op mij en Mayce. "Ja daar was ik ook wel benieuwd naar"zegt Lisa. Ik stik bijna in mijn eten. Mayce lacht en slaat een paar keer op mijn rug. Ik neem een paar slokken water. "Ze hebben al zo te horen"lacht Tyson. Ik schud mijn hoofd. "Tuurlijk"lacht Cars. Ik voel ineens een hand van Mayce op mijn knie. Ik kan nog net een geschrokken kreetje onderdrukken. Hij maakt met zijn duim kleine circeltjes. Steeds een klein beetje meer omhoog. Ik viel de hitte naar mijn wangen stijgen. Ik duw hem zo onopvallen mogelijk weg. Hopelijk heeft niemand dat gezien.
Ik kijk even naar Mayce hij grijnst tevreden.Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom.
Vergeet niet te stemmen.Groetjes roos
JE LEEST
Only Friends
RomanceMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...