Q&A answers

4.7K 113 123
                                    

Heyy mensjes,
Hier is de Q&A

Vragen aan mayce:
Ben je nog op Shae?
"Nee ik en Shae zijn bffs yeey!*doet een cheerleader achtig sprongetje* nee Shae is mijn beste vriendin ik zou haar niet kwijt willen"

Ben je nog steeds op Shae en zo ja ga je haar dan weer vragen?😏
Zo niet ben ik er ook😂❤
"Zoals ik al zei we zijn beste vrienden. Ik ken haar al zo lang. Maar jij hebt intresse in een date😏"

Ga gewoon Shad fixen lul!
"Uhmm wat is een Shad om precies te zijn?"

Waarom ben je eigenlijk een player?
"Omdat Shae mijn coach is"😏

Lieve lieve lieve Mayce😂
Vrienden worden😂
"Yoo is goed maar wel alleen vrienden want de plek beste vriendin is al bezet😊"

Hoeveel betekent Shae voor jou?
"Super veel. Ik zou alles voor haar doen als zij maar gelukkig is. Klinkt misschien suf maar het is wel zo. Ik hou van haar en please ga nou niet zeuren hij houd van haar ze moeten een stel worden. Ik hou van haar zoals beste vrienden van elkaar houden"

Mag ik een knuffel? I love hugs😂
"Natuurlijk mag je een knuffel. Wil je die eenhoorn of de teddybeer😂. Nee just kidding. Kom hier je krijgt wel een knuffel van me hoor😆"

Vragen aan Shae:

Ben je nog op Mayce?
"Nee sorry. Beste vrienden power😂. Bijna hetzelfde als kaaskoekjes power want dat is ook gewoon geweldig😂"

Are you in love?😏😏😏😏
"Op dit moment nog niet"

Wil je aub gewoon NIET verliefd worden op Austin? Je weet toch dat Mayce de ware is.
"Sorry maar ik snap niet helemaal waarom iedereen dat steeds blijft zeggen. Ergens snap ik het een beetje want we hebben even een relatie gehad. Maar nu zijn we weer beste vrienden😊"

Wil je Mayce nog terug, zoja zoen hem de eerst volgende keer dat je hem ziet op zijn mond
Mayce: "wacht wat?"
Shae:"Mayce blijf bij je eigen vragen😂"
Mayce: "Oke dan"
Shae:"Sorry ik denk niet dat dat gaat gebeuren😂"

Waarom zijn jij en Mayce nog niet bij elkaar? Iedereen ziet dat jullie bij elkaar horen,jullie zijn goals❤
"Uhmm eigenlijk zijn we wel samen. We zijn vandaag samen naar mijn huis gegaan om de vragen te beantwoorden. Wacht volgens mij bedoelde je het niet zo of wel?.."

Vragen aan Finn:

Waarom laat je Shae niet met rust?
"Omdat ze super knap is. En ze hoort bij mij. En al helemaal niet bij die Mayce."

Waarom ben je zo opdringer en gemeen tegen Shae?
"Uhmm. Goeie vraag. Ik had namelijk niet eens door dat ik opdringer of gemene was want leg eens uit wat is er opdringer of gemeen aan zeggen: 'hey prinses' "

Rot gewoon op, waarom stalk jij Shae?
Wist je trouwens al dat we een clubje hebben waarmee we jou gaan killen?
"Ik hou ook van jou schat😉"

Je staat op onze wraaklijst, wat meestal betekent dat je op een pijnlijke manier aan je einde komt. DUSSSSS als je Shae gewoon even met rust laat, laten wij jou misschien niet sterven.
"Nog zo'n aardige reactie. Echt roos hoeveel heb je hier nog meer van? Maar even terug naar degene die dit schreef. Ik hou ook van jou hoor babe😄"

Waarom zit je nog niet in een gesticht? Dat is de plek voor jou.
"Ohja tuurlijk nog meer. Jij bent ookal zo aardig. Ik mag jou wel. Het gesticht lijkt me inderdaad een mooi huis. Zullen we er samen gaan wonen?"

Vragen aan Aimy:

Wil je dat Mayce en Shae weer bij elkaar komen?
"Ja tuurlijk. Ik hoor bij #TeamShaeyce!❤ ps. Als je ook bij team Shaeyce hoort zeg dan even in de reacties #TeamShaeyce."

Wat vind je van Austin? En vrienden worden😏
"Yeey nieuwe vriend erbij! En Austin? Hmmmm. Ik ben voor shaeyce maar als Shae en Austin iets krijgen zijn ze ook wel schattig denk ik. Maar Mayce en Shae zijn schattiger samen😊."

vragen aan Angella:

Wik je dat mayce en Shae een stelletje zijn?
"Ja echt wel. Shae is zo'n snoes. En dan houd Mayce eindelijke ens op met al die andere meiden die hij mee naar huis neemt"

Vragen aan Austin:

Ga iemand anders fixen want je haalt het schattigste stelletje uit elkaar!
"Huh welk stelletje haal ik uit elkaar dan. Ik heb Mayce en Shae gevraagd of ze wat hadden maar dat was niet zo als je dat bedoeld."

Mayce en Shae zijn zoooo shattig samen ze zijn goals! Dus rot gewoon op,beter ga je wonen op mars.
"Ik mag jou ook hoor..."

Vraag aan moeders Mayce en Shae:

Willen jullie ook dat Mayce en Shae bij elkaar komen?
Angella:" Jaaa!!"
Moeder Shae:"Zeker. Als Mayce haar vriendje is keur ik het goed. Voor andere jongena is ze te jong om een vriendje te hebben"

Vragen aan mayce en Shae.

Waarom gedragen jullie je als een verliefd stelletje als jullie alleen vrienden zijn en als jullie een stel zijn maken jullie alleen maar ruzie
Mayce:"uhmm we hadden amper ruzie hoor.."
Shae:"oww haha doen we dat ik had dat niet eens door😂"

Ik ben nog steeds team Shaeyce dus verzoek ik om je 'wij zijn beste vrienden' plan even te verzetten en gewoon even te realiseren dat shaeyce
de werkelijkheid is.
Mayce:" uhmm Shae weet jij wat team Shaeyce is?"
Shae:"Aimy zegt altijd dat als een soort shipname ofzo"
Mayce:"Ahaa logisch"
Shae:"Jupp.."

Vragen aan mij:

Hoe ben je op het idee gekomen voor dit boek? Ik bedoel zo'n goed boek.😱💋
"Uhmm het klinkt misschien stom maar dat ben ik vergeten😅"

Waaeom ben je zo'n goede schrijfster? Ik heb al je boek gelezen. Love All Of Them.😍
"Ahww super lief😊"

Dit is eigenlijk gen vraag maar je kan echt heel goeddddd schrijven!
"Super bedankt😄"

Why heb je zulke goeie hersens om dit fantastische verhaal te bedenken??
"Aww. Lief van je😊"

Wie vind je de leukste persoon uit het boek?
(Behalve Mayce en Shae natuurlijk)
"Uhmm moeilijke vraag. Ik denk Aimy en Austin"

Kijk je Harry Potter, zoja wie is je favo personage uot fantastic beasts of Harry Potter(fabeldieren mogen ook)
"Sorry ik heb nog nooit een harry potter film gezien"

Hoe oud ben je?
"Ik ben 14. Ik word in mei 15"

Heyy mensjes,
Hier zijn de antwoorden van de Q&A. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

Only Friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu