{Shae pov.}
Overal komen allemaal fancy limo's vandaan rijden. 'Weet je zeker dat we bij goede gala zijn' sis ik tegen Austin.
'Zeker weten' lacht hij. Austin gooit zijn sleutels naar een jongen die allemaal auto's parkeert.
'Voorzichtig he' lacht hij naar de jongen en klopt twee keer bemoedigend op zijn schouder als we langslopen. Ik haak mijn arm in die van Austin en samen lopen we naar binnen toe. Overal zijn mensen die heel netjes zijn gekleed. Waar the hell ben ik nou weer beland?
We lopen een random kamer in waar een bar is. Yeey drinken ik heb namelijk eigenlijk best wel dorst. Als ik net aan Austin wil vragen of we wat drinken kunnen halen zegt hij dat we naar zijn ouders gaan. 'Ow okee ook goed' grinnik ik.
Hij kijkt me een beetje raar aan en loopt dan naar een tafel waar 4 mensen aan staan. 'Mam, pap ik wil jullie voorstellen aan Shae' zegt hij.
'Hoi ik ben zijn' wil ik mezelf voorstellen maar Austin zegt er snel tussen door.
'Mijn klasgenootje. Ze is mijn klasgenootje.' Zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauwen verbaasd op.
'Leuk je te ontmoeten. Ik heb al veel over je gehoord' zegt zijn moeder glimlachend. Ze pakt mijn hand en schudt hem hevig op en neer. Verbaasd schud ik haar hand wat afwezig terug. Ik kijk naar Austin die schuldig naar de punten van zijn schoenen kijkt. 'Zou ik Austin even mogen lenen' glimlach ik naar haar.
'Maar natuurlijk schat' glimlacht ze naar me. Schat urhgggg wat een stom woord. Ik trek Austin mee naar een leeg hoek van de kamer. 'Klasgenootje?' Vraag ik aan hem.
'Uhmmm ja ze ... euhhhh' stottert hij. Ik pak een glas drinken van een tafel en gooi het in een keer in Austin zijn gezicht.
'Sukkel' sis ik in zijn oor en loop langs hem af richting de uitgang. Ik voel dat hij mijn onderarm vast pakt.
'Laat me het uitleggen Shae' zucht hij naar me. Ik schud eigenwijs mijn hoofd en geef hem een bitchclap. Ik trek me los uit zijn greep en loop weer verder naar de uitgang toe.
'Shae!!' Hoor ik Austin haar moeder toepen. Oh oh moet dat nou ook nog eens. 'Waar ga je heen Shae?' Vraagt zijn moeder.
'Ik voel me niet zo lekker' zucht ik zogenaamd vermoeid en kuch 2 keer heel echt hoor....uhuhuhmmm.
'Ohw meisje toch. Gaat het wel? Moet Austin je anders even naar huis toe brengen?' Vraagt ze bezorgd. Ahh zij is wel lief. Van wie heeft Austin dan het klootzak gene geërfd. Zijn vader?
'Nee nee. Dat hoeft niet ik zorg wel voor vervoer' glimlach ik en tover mijn mobiel uit mijn tas.
'Oke. Zeg maar als ik iets voor je kan doen en rust goed uit.' Glimlacht ze naar me. Ze drukt een snelle kus op mijn wang en loopt dan weer naar de tafel, waar alle fancy geklede mensen staan. Ik draai me om en loop deze keer wel regelerecht door naar de dichtsbijzijnde uitgang. Ik ben zo kwaad op Austin! Hij wou me gewoon geheim houden! Als ik iets haat zijn het wel geheim en speciaal als mensen iets verzwijgen of in dit geval mij verzwijgen.
Er klinkt 2 keer getoeter op de straat. Ik kijk snel op. Mayce zijn auto staat voor mijn neus geparkeerd. 'Gaat ie?' Roept hij uit het raampje. Ik haal mijn schouders op en loop naar de auto toe. Ik stap in en hoor meteen dat hij The move like jagger op heeft staan. Spontaan krijg ik meteen een glimlach op mijn gezicht.
'Wat was er gebeurd?' vraagt mayce wat bezorgd.
'Hij wou me voor zijn ouders verzwijgen. Ik heb een glas drinken in zijn gezicht gegooid en ben gegaan' leg ik droogjes uit. Mayce schiet meteen in de lach.
'Heb jij? Whaha heb jij dat gedaan?' Lacht hij naar me.
Ik grinnik zacht en knik naar hem. Hij schudt lachend zijn hoofd en trapt het gaspedaal in. Ik neurie zachtjes met de tekst van het liedje mee. Mayce tikt met zijn linkerhand het deuntje op het stuur. Zijn andere hand voel ik op mijn rechterknie. Ik schrik een beetje dus kijk ik snel op. Mayce kijkt me glimlachend aan.
Mayce zijn hand kruipt wat omhoog. Ik krijg het meteen heel warm. Staat de airco wel aan of moeten er raampjes open? Of is er misschien heel toevallig een prive zon op de achterbank neer geploft?
Nope geen prive zon daar.
Mayce zijn duim tekent circeltjes op mijn bovenbeen. Ik probeer al mijn kracht weer terug te krijgen. Die ik zojuist voor een paar seconde even was verloren. Waarom reageerde mijn lichaam zo op hem?
'Mayce' sis ik en ik sla in een beweging zijn hand weg. Hij grinnikt zacht en rijdt weer verder naar huis toe.
Heey mensjes,
Sorry sorry sorry. Ik heb al even niet geüpload maar ik heb een hele drukke week achter de rug. Ik ben ook nog vezig met een nieuw boek en She's mine. Een boek van mij dat net online staat dus check die ook zeker even uit.Hopelijk vonden jullie het wel leuk. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Laat weten wat je ervan vond.
Groetjes Roos
JE LEEST
Only Friends
RomanceMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...