{Shae pov.}
Ik zit met Allison en Lisa op de bank. Mayce staat met Tyson en Cars te praten. "Je vind hem echt wel leuk ontken het nou eens niet"grijnst Lisa. "Wat echt niet"probeer ik mezelf te verdedigen. "Waarom was je dan naar hem aan het staren"grijnsr Carson. "Euhmmm nee ik keek naar buiten"zeg ik snel. "Shae er staat niet eens een raam achter Mayce"lacht Carson. Lisa staat op. Ik kijk haar vragend aan. Ze loopt naar Mayce toe en fluistert iets in zijn oor. Mayce kijkt naar mij toe en weer naar Lisa. Zijn ogen lijken iets donkerder te worden. Hij stormt naar buiten. Iedereen is meteen stil. "Wat heb je gezegd?!"roep ik en spring op. "Gewoon een klein testje of hij jou leuk vind"zegt ze en haalt onschuldig haar schouders op. Ik zucht en ren snel naar buiten.
Buiten zie ik Mayce vol tegen een boom aan rammen."Mayce!"roep ik. Hij lijkt niks te horen. Ik ren naar hem toe. Ik leg een hand op zijn rug. Hij draait zich verschrikt om. Heel zijn handen liggen open. "Kom hier moet verband om"zeg ik en pak er een vast en bestudeer de wond voorzichtig. Hij trekt zijn hand terug en duwt me tegen de boom. Hij komt vlak voor me staan en zet zijn handen naast me neer. Hij plet mijn lichaam met de zijne. Ik kan geen kant in. "Mayce waarom doe je dit?"vraag ik. Zijn ogen zijn nog steeds even donker. Even duister. Een groot zwart gat. "Waarom weten hin het voor ik het wist"gromt hij bijna. Ik kijk hem vragend over. "Waar heb je het over?"vraag ik. "Over dat je een vriendje hebt"gromt hij. Ik schiet in de lach. "Ik en. Haha een vriendje? En wie dan wel"lach ik. Hij kijkt me verbaasd aan. Hij zet een stapje naar achter en zijn igen scannen mijn lichaam voor een paar seconde.Hij knikt bevestigend. "Shae je bent echt een leuk meisje elke jongen zou vereerd met jou moeten zijn"zegt hij gemeend. Wow waar komt dit vandaan. "Maar is het waar"zegt hij weer en plet mijn lichaam weer met de zijne. "Nee"zeg ik verbaasd. Waarom doet hij zo raar? Zijn ogen worden weer normaal. Ik duw hem een stukje van me af. Ik schud mijn hoofd en looo weg. "Shae?!"roept hij. Ik weet niet wie dat was. Maar dat was mijn beste vriend niet. Zo ken ik hem niet. "Shae wacht nou"hoor ik hem zeggen. Ik zucht en sta stil. "Alsjeblieft zeg me wat ik verkeerd heb gezegd"smeekt hij. "Je hebt niks verkeerd gezegd. Maar hoe dat je het zegt. Je plet me bijna fijn om te weten of ik een vriend heb. Je gelooft mijn nichten eerder aan mij. En hun waren gewoon een grap aan het maken. Ze wouden dat wij een stel werden"vertel ik hem. Nu is hij een keer degene die naar de punten van zijn schoenen kijkt. "Oww"mompelt hij zachtjes. Ik zucht en loop weer naar binnen toe. "Shae!"roept Lisa. Ik storm naar boven en gooi mijn deur recht voor haar neus dicht. Want ja ze kwam me achterna. Ik doe hem op slot en plof neer op bed. Ik doe mijn ogen dicht en niet veel later val ik in slaap. Alleen is het in plaats van een droom dit keer een nachtmerrie.
"ARHHHH!!!"gil ik en schiet overeind. "Wat is er?"hoor ik een stem naast me zeggen. Ik schiet een stukje bang naar de zijkant van mijn bed. Ik kijk naar de jongen naast me. Wacht eens even. Warrige haren, een slaapkop van hier tot Tokio. Jupp dit is Mayce. "Wat doe jij hier?"vraag ik. "Ik was aan het slapen"mompelt hij. "Ik bedoel na die ruzie"zucht ik zacht. "Ohja. Sorry daarvoor"zegt hij zachtjes. Hij kijkt me hoopvol aan. "Ik kan ook niet lang boos op jou blijven."grinnik ik en schud lachend mijn hoofd. "Yess"lacht hij en trekt me in een knuffel. " Cars zat er ook al steeds op aan te dringen en toen was ik er gewoon even klaar mee"verteld hij. "Snap ik" grinnik ik. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkast. Hij laat zijn hoofd op mijn schouder steunen en hij slaat zijn sterke armen beschermend om me heen. Weltrusten mensen. Ik lig hier voorlopig wel even goed.
Heyy mensjes,
Dramaa! Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Only Friends
RomanceMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...