{Shae pov.}
"Oke maar dus toen liepen ik en mam door de straat heen en"vertel ik maar dan gebeurt er iets wat me opvalt. Er komt een meisje voorbij lopen. Ze is mooi. Maar dan ook echt mooi. Ik kijk naar Mayce. Hij heeft zijn volle aandacht op mij. Al het andere lijkt hij te hebben afgezonderd. "Wat?"vraagt hij als ik niet door ga met mijn verhaal te vertellen.
"Oke dat is nieuw"lach ik naar Mayce. Hij kijkt me vragend aan. "Er liep een meisje voor bij. En je keek niet eens naar haar"grinnik ik. "Jij bent er toch"glimlacht hij. Ik kijk hem een beetje verbaasd aan maar knik. "Nou dan. Jij bent toch echt wel veel leuker dan die chick die voorbij liep"zegt hij. "Nooit verwacht dat ik zoiets uit jouw mond zou horen komen"grinnik ik en loop met hem door de gang van de school heen. "Hoezo?"vraagt hij. "Nou jij bent degene die jij juist elk meisje in je bed wil. Voor 1 nacht en dan niet meer. Er komt een meisje langslopen. Je kijkt niet eens"zeg ik. Hij grinnikt." Dat is wel waar "grinnikt hij. Ik lach en schud mijn hoofd. "Ik zou jou niet laten lopen hoor"hoor ik een andere jongens stem dicht naast me. Ik schrik en zet snel een stap opzij. Een rilling gaat door me heen. Geen fijne. Ik slik. Mayce ziet het gebeuren. Hij loopt op de jongen af en duwt die jongen tegen de muur aan. "Waag het om ooit nog eens zoiets over haar te zeggen. Ze is mijn vriendin al dus flikker op"zegt Mayce kwaad tegen hem. De jongen knikt bang. Daar gaan we weer. De hele ik ben zijn vriendin of ik ben haar vriendje's act is weer begonnen. Ik knik bevestigend naar de jongen dn sla mijn armen even im Mayce zijn middel. Mayce ontspant metden een beetje."Sorry man ik wist niet dat ze al bezet was"zegt de jongen verontschuldigend. Mayce laat hem los. "Bied je excuses aan aan haar"zegt Mayce. Als de jongen stil blijft slaat hij hem op zijn achterhoofd. "Sorry Shae. Hij rot op je hebt geen last meer van hem. Toch"zegt hij en kijkt de jongen aan. "Euhh ja sorry"zegt de jongen en loopt snel weg. Oke dat was raar.Mayce doet heel de dag al raar. Hij gedraagt zich niet als de player van de school. Wat hij normaal altijd doet. "Mayce kap er alsjeblieft mee. Ik weet niet wat je doet. Maar je doet anders en ik weet niet waarom"zucht ik. Hij draait zich om naar mij en kijkt me voor een paar seconde aan. Hij draait zijn hoofd een klein beetje. Dan draait hij zich om. Hij lijkt iets te hebben besloten. Achter hem is een lokaal. Hij kijkt door het raam naar binnen en voelt even aan de deurklink. Hij maakt de deur open en trekt me mee naar binnen. Hij fiet de deur achter me dicht. "Mayce"zucht ik. Hij doet echt geheimzinnig. "Kap er mee. Met dat geheimzinnige niet jij gedoe"zeg ik. "Oke"mompelt hij en haalt zijn schouders op. Hij duwt me tegen de deur van het lokaal aan. Dan gebeurd er iets wat ik nou ja. Niet bepaald verwachtte. Hij zet ijn handen anast me op de deur. Hij plet mijn lichaam met de zijne. Hij komt langzaam aan dichter bij. Och jee weer zo'n tuinhuisje moment? Zijn gezicht komt steeds dichter bij de mijne. Zijn ogen schieten hevig heen en weer van mijn lippen naar mijn oge. Ik kan het ook niet laten om een keer naar zijn lippen te kijken en weer terug naar zijn ogen. Zou het nu wel echt gebeuren. Mijn eerste kus? Ik bedoel hij is al best wel dichtbij. Heel erg dichtbij. Jahoor.Hij plant zijn lippen op de mijne.
Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Only Friends
RomanceMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...