{Shae pov.}
Ik slik heeft Austin me echt mee uit gevraagd. Een raar gevoel gaat door me heen. Wat zou ik moeten antwoorden? Ja, nee? Om eerlijk te zijn schrik ik er een beetje van. Ik weet niet waarom maar het is wel zo. "Shae?" hoor ik Mayce zeggen waardoor ik opschrik uit mijn gedachtes. "Hmm"mompel ik afwezig. "Hee gaat het wel je ziet nogal witjes"zegt Mayce. Hij staat op en komt voor me staan. Hij kijkt me recht aan en legt 1 hand op mijn wang. "Ga maar even liggen ik haal wel wat water" zegt hij en kijkt me bezorgd aan. Ik knik en loop naar mijn bed toe. Mayce loopt weg. Ik trek mijn broek uit en doe een joggingsbroek van Mayce aan. Ik kruip onder de dekens. Ik doe mijn ogen eventjes dicht.
"Shae?" Mompelt een stem zachtjes. Een warme hand strijkt mijn haren achter mijn oren. Ik open voorzichtig mijn ogen. Ik kijk naar de jongen van wie de stem af kwam. Mayce zit voor me gehurkt. Ik probeer wat te glimlachen. "Hier heb je wat water en een paracetamol" zegt hij bezorgd. Ik pak het glas van hem aan en ga wat rechtop zitten. Ik zet het glas aan mijn lippen en neem er voorzichtig een slok van. Ik stop de paracetamol in mijn mond en slik hem in 1 keer door. Bah gadverdamme, ze moeten echt eens wat aan die dingen doen waardoor ze of beter smaken, of makkelijker door te slikken zijn.
Ik word opnieuw weer wakker. Ik voel een sterke arm om me heen. Ik doe mijn ogen langzaam open en draai me om. Mayce ligt slapend langs me. Zijn haren zitten compleet in de war. 'Dat zal hij leuk vinden' grinnik ik in mezelf. Een heel charmant snurkgeluid komt uit zijn mond. Eigenlijk kon je dat gedeelte van charmant net zo goed tussen haakjes zetten, want nou ja charmant is iets anders :). Ik glimlach onbewust naar hem. "Staren is onbeleefd"hoor ik hem mompelen. Huh maar hij heeft zijn ogen helemaal niet open. hij opent zijn ogen en kijkt me grinnikend aan. "Je keek niet eens"zeg ik verbaasd. "Ik had mijn ogen wel een beetje open" grijnst hij. "Ahaa dat verklaart wel een hoop"lach ik. "Hoe gaat het?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Ik ben wat misselijk en ik heb hoofdpijn" zeg ik. "Als je mij maar niet onderkotst"lacht Mayce. "Ziek worden van een berichtje van Mayce. Te leuk voor woorden. Als je het ziek zijn gedeelte voor jou niet meetelt dan" grijnst hij. "Ha ha ha"mompel ik sarcastisch.
"En ga je met hem uit?"vraagt Mayce in een keer. "Ik weet het niet. Hij is leuk daar niet van" zeg ik. Ik voel mijn wangen licht roze worden. "Ik zie je blozen"grinnikt Mayce. Ik leg snel mijn handen op mijn wangen. "Nu niet meer" zeg ik eigenwijs. Hij grinnikt. "Wat als hij me niet leuk vind na de date"mompel ik zachtjes. "Ik ben best wel bang dat hetzelfde gebeurd als toen met Finn"mompel ik. Mayce trekt me tegen zich aan. "Shae jij bent het mooiste, leukste en grappigste meisje wat ik ooit ontmoet heb. Ik kan zo nog wel even doorgaan maar dan zijn we nog lang niet klaar. Als Austin dat niet ziet is hij gewoon een idioot en heel erg blind."zegt Mayce. Ik glimlach naar hem. Dat was lief van hem. "Dankje. Dus denk je dat ik met hem op een date moet gaan?"vraag ik. "Je kan het een keer proberen. Ik bedoel proberen kan geen kwaad niet waar."zegt hij en haalt zijn schouders op. "Maar voor je je beslissing maakt. Austin is niet altijd even geweldig. Hij heeft best veel meiden mee naar huis genomen. Hij kent mij niet zoals jij me kent. Hij kent mij alleen als de jongen die altijd feest en meiden fixt"zegt Mayce. Ik pak mijn telefoon. Wat zal ik doen? Ja of nee?
Heey mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Vergeet niet te stemmen.Groetjes Roos
JE LEEST
Only Friends
Storie d'amoreMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...