{Shae pov.}
"Shae ga nu op een stoel zitten of je mag je gaan melden" bromt de docent. Ik slik als ik me me moet melden heb ik echt een groot probleem met mijn moeder. Ik zucht en sta op. "De grond is wel overal waar je hem nodig hebt"mok ik en plof op de stoel naast Finn neer. "Hee prinses"hoot ik hem zeggen. Je kan hem gewoon bijna horen grijnzen. Grr. Ik haat hem zo verschrikkelijk erg. Ik probeer hem maar te negeren. Ik pak mijn dpullen en ptobeer me op de les te focussen.
Ik kan me gek genoeg aardig goed concentreren tot dat ik ene hand op mijn knie voel. Ik verstijf helemaal. Finn tekent met zijn duim rondjes op mijn knie. Zijn hand kruipt wat naar boven. Ik duw hem snel weg. Hij grinnikt.
Ik loop zuchtend het lokaal uit. Pff die les duurdde zo verschrikkelijk lang. Ik voel een arm om mijn schouders heen. Finn. Kan die kerel niet naar andere meiden ofzo. "Ben ik weer"grijnst hij. "Ik zie het" mompel ik en rol mijn ogen. "Auw"zegt hij ineens. Zijn arm verdwijnt van mijn schouder als iemand hem naar voren duwt. "Finn wou net weg gaan toch"hoor ik Mayce zeggen terwijl hij een arm om mijn schouders slaat. "Oww ik snap het al. Jullie hebben nu een relatie he"zegt Finn en zet een stap dichter naar Mayce toe. Mayce trekt me achter zich en zet ook een stap dichter naar Mayce toe. "In tegen stelling tot jou doe ik het aardig goed"gromt Mayce. "Wat bedoel je daar nou weer mee"bromt Finn. "Jongens!"roep ik en probeer ze uit elkaar te trekken. Mayce slaat Finn. Finn slaat Mayce vol op zijn oog. Ze raken in gevecht. Ik probeer ze nog steeds uit elkaar te halen maar het lukt niet. Er lopen een paar andere jongens de gang in. Ik snel erheen. "Kunnen jullie alsjeblieft even helpen met hun uit elkaar halen" smeek ik en wijs naar mayce en Finn. Ze knikken begrijpend en gaan er heen. 2 trekken Finn weg en de andere 2 Mayce. "Laat me los"roept Finn. Mayce probeert zich los te trekken uit de greep. "Blijf bij haar uit de buurt!!" Roept Mayce naar Finn. "En anders"grijnst Finn gek genorg nog. Hij heeft een bloedneus en een paar blauwe plekken. Ik kijk naar Mayce. Hij heeft een blauw oog en een klein sneetje in zijn lip.
"Bedankt. Kunnen jullie hem naar de verpleegster brengen?"vraag ik aan de jongens. "Ja komt voor elkaar" zegt er een die Finn vast lopen. "Hee dat is niet nodig"protesteert Finn terwijl de 2 jongens hem naar de trap helpen. "Bek dicht en doorlopen"bromt er een. Ik grinnik en kijk weer naar Mayce. Hij ziet er ook niet goed uit. "Dankje. Het lukt wel"zeg ik tegen de andere 2 jongens en glimlach even naar ze. "Geen probleem"zegt een jongen met zwart haar. Ze laten Mayce los. Hij trekt me meteen naar zich toe en werpt de anderr jongens een dodelijke blik toe. Ik grinnik. Ze lopen weg. "Doei" roep ik ze nog na en kijk dan weer naar Mayce. "Gaat het?"vraag ik en laat mijn vingers over de plek rondom zijn oog gaan. Hij trekt een beetje een moeilijk gezicht maar herstelt zich wel weer snel. Zijn haar zit compleet door de war. "Shae zit me niet zo aan te staren ik ben geen aap"probeert hij er lacherig uit te krijgen maar hij heeft last van zijn oog dat is te zien. "Wij gaan ijs halen"zeg ik. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de verpleegster."Wacht hier" zeg ik tegen Mayce. "Woof"antwoord hij en houd zijn handen als een soort hondje in de lucht. Ik grinnik en loop het kamertje van de verpleegster in. Finn zit op een stoel. "Hee prinses waar is meneer ik wil graag stoer doen" zegt hij. "Die zit hier op de die stoel waar jij op zit"zeg ik met een fake glimlach en kijk naar de verpleegster. "Ik heb de andere idioot van het gevecht buiten staan. Heb je wat ijs?"vraag ik. "Tuurlijk shae"grinnikt ze en pajt wat ijs.
Heyy mensjes,
Laat weten wta je ervan vond. vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Only Friends
عاطفيةMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...