hoofdstuk 43

6.1K 240 14
                                    

{Shae pov.}

Okee de alcohol begint bij mij ook aardig te werken. "Misschien.. misschienn moeten we een taxxi bellen" lach ik. Mayce grinnikt en trekt me op schoot. "Weetje Shae"zegt hij. "Ik ga met je naar huis lopen"grijnst hij. "Oh oh" grinnik ik.
Hij lacht en staat op.

"Wrlkom in smurvenland welkom allemaal!" Zingen we als we de straat in komen gestunteld. We lopen naar Mayce zijn huis. Hij zoekt zijn sleutel. Als hij hem eindelijk gevonden heeft gaat hij het gevecht aan met het sleutelgat. De sleutel valt op de grond. Mayce kijkt naar de grond. "Oops"mompelt hij. Ik schid lachend mijn hoofd. Idioot. Ik buk en pak de sleutel. Ik kijk naar het sleutelgat. Hee sinds wanneer heeft hij er 2?

Het is me uit eindelijk gelukt de deur open te maken. "Shhtt mam slaapt"grinnikt Mayce terwijl hij zijn schoenen wankelend probeert uit te doen. Ik grinnik en knik. Ik probeer mijn schoenen ook uit te doen. Wat niet heel goed gaat. Ik verlies mijn evenwicht en val op de grond. "Auw"lach ik. "Gaat het"lacht Mayce. Ik grinnik en knik. "Wacht ik til je naar boven"lacht hij. Hij legt een arm onder mijn rug en 1 onder mijn knieën. Hij tilt me stuntelig op. "Oke nu de trap nog op"mompelt hij lachend. Ik grinnik en sla voor de zekerheid 1 arm om zijn nek heen. Ik heb niet echt zin in een hapje trap.

Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen maar we zijn boven.hij zet me weer op de grond. Ik loop naar zijn kledingkast en pak er een trainingsbroek en een zwart hempje van mij uit. "Ik ga even naar de wc"zegt Mayce. "Goed verhaal. Lekker kort. Doen we niks mee"grinnik ik. "Ha ha ha"mompelt hij sarcastisch ik grinnik. Als hij weg is kleed ik me om en plof neer op zijn bed. Ik ben te moe om goe onder de dekens te gaan liggen dus doe ik mijn ogen nu wel gewoon dicht.

"Moeilijk he. Onder de dekens gaan liggen"hoor ik Mayce mompelen. Ik houd mijn ogen nog dicht om hem te laten denken dat ik slaap. Ik voel de dekens over me heen worden gelegd. Het bed deukt aan de andere kant van me in. Mayce slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn haren. "Slaap lekker Shae"mompelt hij. Zijn ademhaling wordt rustiger en niet veel later snurkt hij zachtjes. Jupp die slaapt. Ik val ook in een diepe slaap. En weet je wie de hoofdpersoon is van mijn droom. Austin.

"Goedemorgen"hoor ik Angella zeggen.ik knipper een paar keer met mijn ogen. Angella staat glimlachend in de deuropening. Ze krijgt meteen een kussen van Mayce naar zich toegeworpen. Ik schud lachend mijn hoofd. "Nou...Mayce!" Zegt ze geïriteerd. "Maar jullie moeten zo naar school" zucht ze. Oh nee. Naar school met een kater. Weg concentratie. Ja ik heb wel last van een kater. Waarschijnlijk moet ik niet zeuren want ik drink niet vaak maar wat boeit het. Mayce zucht en staat op. "Shae" zucht hij en trekt een broek aan. "Wat"zucht ik en sla mijn armen om mijn kussen heen. "We moeten gaan als we niet te laat willen komen." Zegt hij moe. "Zegt er een"grinnik ik. "Kom nou" zeurt hij. "Ik ben al op school. Deze school leert me hoe ik moet slapen. Heel belangrijk"mompel ik. "Shae"grinnikt Mayce. Hij tilt me op. "Neeheee mijn bed. Of eeuhh neeheee jouw bed" roep ik dramatisch. Hij grinnikt en zet me op de grond.

Ik pak mijn broek. Er valt iets uit. Mayce raapt het op. "Wacht er dtaat wat op" zegt hij. "Wat staat er op?" Vraga ik als hij naar het bierviltje in zijn handen blijft kijken. "Een 06 nummer met X Austin erachter. " zegt hij. Ohja die was er gister avond ja. "Geef hier"zeg ik en probeer het bierviltje uit zijn handen te pakken. "Vind je hem leuk?"vragat hij grijnzend. "Neeeheee"zucht ik en spring om bij zijn handen te kunnen die hij ondertussen boven zijn hoofd houd. "Ja dus"lacht hij en geeft me het bierviltje. Och jee dat gaat hij heel de dag nog roepen...

Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

Only Friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu