{Shae pov.}
Mayce heeft snel een nettere broek en trui uit mijn kast van hem getrokken. Hij heeft hier ook kleren liggen. Je zal je je misschien wel afvragen waarom? Mayce zijn ouders komen zo hier eten en dan willen onze ouders nooit dat we er uit zien als een slons. Hee het zijn hun woorden niet de mijne. "Hoi Angella en Koen. Kom binnen"zegt mam die de deur open maakt. Mayce zijn ouders staan in de deur opening.
"Hallo shae"zegt Angella vrolijk. Ze geeft me een knuffel. Ik glimlach. Koen komt ook naar me toe. "Heeyy. Gedraagt Mayce zich een beetje?"vraagt hij grinnikend. Ik blik op Mayce die zijn moeders handen van zijn haar probeert weg te houden voor het in de war zit. Ik grinnik en knik. "Mooi"lacht hij. Hij klopt op mijn schouder en gaat dan naar mam toe. Als Angella ook naar mam is komt Mayce zuchtend naar mij toe. "Ramp voorkomen"lacht hij. Ik heb een idee. Waarschijnlijk ga ik echt dood door dit nu te doen maar het is het waard. Ik ga met mijn handen door zijn haar. Alles zit door de war. Hij kijkt me aan met een blik van 'dat heb je niet gedaan'. Een speelse grijns groeit om mijn lippen. "Ik krijg je wel kleintje"roept hij terwijl ik de keuken in ren. Mayce rent me achterna. "Jongens!"roept mam maar ik ren lekker verder. Ik ren snel de keuken uit. Ik hoor Angella nog net zeggen "Het blijven kinderen" en daarna zucht ze. Ik lach en ren de gang in. Ik voel 2 armen om mijn middel. Mayce. Hij trekt me naar zich toe. Ik begin elke kant die ik ook maar in kan in te spartelen. Hij lacht. Het heeft echt totaal geen zin om proberen vrij te komen want hij veel sterker. Maar proberen valt geen kwaad, niet waar? Hij loopt met me de kamer weer in waar iedereen op de bank zit. Mayce gaat zitten en trekt me op schoot. Ik grinnik. "En Shae hoe gaat het op school?"vraagt Angella. Ja hoor de typische vraag die letterlikk alle volwassenen aan iemand die op school zit stelt is gevallen. "Goed hoor"zeg ik. "Zegt mevrouw ik haal altijd tienen" grinnikt Mayce. "Geef toe het klinkt beter als meneer ik haal nooit voldoendes"grinnik ik. Hij haalt zijn schouders op en knikt. Ik grinnik. "We kunnen gaan eten" zegt mam zodra het piepje van de oven afgaat. Iedereen loopt naar de keukentafel. Ik ga naast Mayce zitten. Mam zet het eten op tafel en schept voor iedereen op. We eten lasagne. Mijn en Mayce lievelingseten. Hij kijkt van mij naar het bord en grijnst. Hij begint meteen te eten. Ik lach en begin ook te eten. "Mayce!"roept Angella. "Shae!"sist mijn moeder. "Ja ja smakelijk eten"zegt Mayce met zijn mond vol. Ik schiet in de lach.Als we klaar zijn met eten gaan Mayce en zijn ouders anar huis. Ik help mam mee afruimen. Ze zet de borden in de vaatwasser en gaat op de bank zitten. Ze zet de tv aan. "Ik ga naar boven mam"zeg ik. Ze knikt. Ik loop de trap op naar mijn kamer. Ik trek een grijze joggingsbroek aan en een zwart tshirt. Veel beter als die nette kleren.
Ik pak mijn laptop en kijk nog even netflix.Ik loop naar beneden om wat drinken te pakken. Mam ligt op de bank te slapen. Ik grinnik. Ik zet de tv uit en leg een deken over haar heen. Ik pak snel een glas drinken. Ik doe alle deuren op slot en ga weer naar boven toe. Ik loop mijn kamer in. Ik zet mijn laptop weg en kruip onder de dekens. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
Heyy mensjes,
Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
Only Friends
عاطفيةMayce en shae , Het perfecte koppel als je het hun vrienden vraagt. Vinden ze dat zelf ook? Hmm nee. Hun zijn beste vrienden. Ze kennen elkaar al sinds ze 7 zijn. Mayce is een player en in tegenstelling tot Mayce is Shae een lief meisje.zijn ze onl...