20 - Hayat Kurtarmak

3.3K 375 45
                                    

Aralık 2016...

Terapiler sayesinde hem işitme hem konuşma yeteneklerim iyice gelişmişti. Sesim, konuşmayı yeni öğrenen bebekler gibi çıkmıyordu artık. Gayet yerine oturmuştu.

Baekhyun'la salondaki kanepemizde dizlerimizi karnımıza çekmiş antilop kovalayan çita belgeseli izliyorduk. Hayvanların çıkardığı sesleri öğrenmem için belgesel izlemek eğlenceli bir yöntemdi. Baekhyun'un ağzına patlamış mısır koyduğumda ağzı doluyken sordu: "Yeni yılda nereye gidelim?"

"Hiçbir yere. Böyle evde, konuşarak yeni yıla girmek istiyorum."

"Hiçbir şey yapmadan mı? Kış tatiline gidebiliriz işte. Kayak falan yapardık."

"Hiçbir şey yapmadan derken? Senle böyle sesli sohbet etmek benim için ne kadar abartılası bir eylem senin haberin var mı? Ayıp olmasın diye çok çaktırmıyorum."

Baekhyun: "Gerçekten benimle konuşmayı bu kadar çok mu seviyorsun?"

"Seni sevdiğim kadar değil."

Baekhyun: "Ooo dilin açıldığından beri daha romantik oldun sanki?"

"Sana yetişmeye çalışıyorum hepsi bu. Bunca zaman beni sevdiğini öyle çok hissettirdin ki... ben senin için hiçbir şey yapamadım oysa. Bari şimdi konuşabiliyorken her fırsatta söyleyeyim. Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum da benim için bir şey yapmadığını kim söyledi?"

"Hadi ama! Biz bizeyiz. İşitme engelliydim ve ağzımdan doğru dürüst bir şey çıkmıyordu. Buna rağmen yıllardır benimlesin. Defalarca tedavi oldum, hepsinde yanımdaydın. Beni arkadaşlarınla tanıştırmak istemezsin diye düşünürken benimle evlendin. Kocam oldun. Sessizliğime rağmen beni kabul ettin. Benim için benden çok endişelendin. Sen hayatımı kurtardın Baekhyun. Sana ne kadar minnettarım haberin var mı?"

"Böyle düşünmen bile benim için yeterince yük. Lütfen minnettarım falan deme, biz bir hayat paylaşıyoruz tabii ki hüzünlerimizi de sevinçlerimizi de birlikte yaşayacağız. Hem sen... bana nasıl bir iyilik yaptığını bile bilmiyorsun."

"Lafına gülerdim ama ortam bozulmasın şimdi. Ben sana ne iyilik yapmışım da?"

"Hayatımı kurtardın."

"Lafımı çalma Baekhyun. Sen benim hayatımı kurtardın."

"Hayır. Asıl sen benim hayatımı kurtardın."

"Ne zaman yapmışım?"

"Seni ilk gördüğüm zaman."

"Yolda çarpıştığımızda mı? Hayırdır ne yaptım da kurtardım? Kırmızı ışığı görmemiştin de benim sayemde iki saniye daha mı geç yürüdün? Sayemde araba sana çarpmamış mı oldu? Hadi ama Baekhyun! Beni iyi hissettirmek için bahane üretme."

"Anlatacaklarım bahane değil."

"İyi bakalım anlat, seni dinliyorum. Ay bu sözü de çok seviyorum. Seni dinliyorum. Baekhyun seni duyuyorum ve seni dinliyorum. Ay çok hoş ya bunu söyleyebiliyor olmak. Kendi sesimi duyuyor olmak çok güzel. Seni dinleyebiliyor olmak."

"4 aydır şu heyecanın etkisinden çıkamadınız küçük hanım. İki dakika kıkırdamayın da dinleyin. Şu anda anlatmazsam bir daha anlatacak öz güveni kendimde bulamam."

"Tamam tamam. Sustum anlat hadi."

"Yıllar önce ben... ben... defalarca ölmeyi denedim."

"NE? Bu da ne demek Baekhyun? Ölmeyi denedim derken? Bildiğim manada ölmek mi?"

**

Sesimi Duy / Baekhyun ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin