Съжалявам!

1.7K 112 3
                                    

Бяхме на милиметри един от друг. Той се наведе и слу устните ни в целувка. Ръцете му шареха по тялото ми придърпвайки ме към него. Зарових ръцете си в косата му, наслаждавайки се на целувката. Ръцете му се спуснаха към якето ми и го свалиха, а след него си отиде и блузата ми. Започна да опсипва брадичката и свивката на врата ми .Аз спуснах ръцете си към копчетата на ризата му и я разкопчах . Цялата горях. Всеки негов допир ми донасяше топлина. Имах чувството,че от цялото му тяло струеше топлина.

- Сигурна ли си?-спря и ме попита, вглеждайки се в очите ми.

- Напълно!-отвърнах и той разби устните си в мен ,вдигайки ме. Аз увих краката си около кръста му и той ме постави на бюрото събаряйки нещата от него на пода.
Продължи да ме обсипва с целувки. Ръцете му достигнаха закопчалката на сутиена ми и го разкопчаха. Устните му се спуснаха към едната ми гърда засмуквайки я, докато руката му масажираше другата. Силен стон се откъсна от устните ми. Пресегна се и свали дънките и бельото ми, както и неговите панталони и боксери и навлезе в мен. С всеки следващ тласък увеличаваше темпото, докато накрая вълна от удоволствие не ни връхлетя. След което сля истните ни и излезе от мен. Когато въздухът ни свърши той се отдели от мен и ме прегърна.

- Съжалявам! -каза тихо.

- За какво?-попитах го и взех лицето му в ръцете си.

- Не трябваше да бъде по този начин. Трябваше да е романтично или поне да има легло.- каза и се засмях.

- Не ме интересува мястото или удобството. Интересува ме това ,че съм с теб.-казах и го целунах.

- Какво ми направи?-попита.

- Не знам!

- Омагьоса ме!-отвърна и се доближи да ме целуне когато телефонът ми извъня.

- Може да е от болницата.-казах и заопипах купчината с дрехи. Когато го намерих го извадих.
- Неп, леля е.-казах.

- Май е по-добре да те връщам, че леля ти ще ме убие.- каза и аз се засмях.

- Спокойно. Аз няма да и позволя.

- Разбирам я. Ако имах такава хубава племенница като теб и аз нямаше да си я дам.-отвърна и ми помогна да стана от бюрото.

След 20 минути вече крачехме към паркинга да клуба. Влязохме в колата и потеглихме.

- Пристигнахме!-каза и спря пред къщата ми.

- Благодаря, че ме докара.- отвърнах и се пресегнах да го целунах. Той отвърна на целувката ми.

The Truth About MeWhere stories live. Discover now