Всички седяха около голямата дървена маса, вперили поглед един в друг ,чакайки той да дойде и да им обясни ,защо ги извика в дома си толкова късно вечерта.
Не след дълго вратата се отвори и в стаята влезе лорд Темпълтън в цялото си величие. Всички се изправиха и го приведстваха, но той им направи знак да седнат по местата си.- Дами и господа знам, че е късно ,но това не може да отлага.- каза и зае мястото си на масата до своите братя и сестри.
- Какво е толкова спешното? -чу се да казва дамата в червено.
- Те отново взеха своите жертви. Не можем да допускаме повече това. Трябва да ги спрем!-каза лорд Темпълтън.
- И как очакваш това да стане?-попита един от господата.
- Правим каквото можем. Но те са прекалено много .-отвърна друг.
- Именно! Не можем да се справим сами.Досега всички действахме поотделно и ето ги резултатите - още жертви. Не можем да позволим на онези чудовища да се разхождат свободно из града и да правят каквото си поискат. Трябва да ги спрем веднъж завинаги.
- И как ще стане това? -попитаха песимистично някои от хората.
- Да се обединим и да ги спрем заедно. Не изгубихме ли прекалено много хора?Трябва да защитим града си!
- Той има право!-отвърна дамата в червено със сериозен глас.
- Така е! Ако сме заедно ще имаме по-голям шанс.-отвърна друг.
- Който е съгласен с предложението на лорд Темпълтън да вдигне ръка.-предложи чернокож мъж до него.
Всички седем ръце бяха вдигнати във въздуха. Лорд Темпълтън заговори:- Тогава от днес нататък ние сме едно и заедно ще браним хората от злото.- и всички повториха думите му.
- Бъртрам!
Икономът влезе в стаята носейки табла. Постави таблата на масата и подаде на лорд Темпълтън някакъв документ.
- На този лист поставям подписа и герба си скрепявайки обета ,които дадохме.- каза Темпълтън ,подписа се и потопи семейния си пръстен във восъка, а след това го постави до подписа си. Малък меч оформен от восъка лежеше на мястото на пръстена. Всички повториха движението му. И така мечът, розата, еленът, дървото на живота, огънят, вълкът и звездата се събраха в едно и се изправиха заедно срещу злото.
YOU ARE READING
The Truth About Me
FantasyПредставятели си свят в ,който свръхестествените същества не само съществуват, а ми и са се разкрили пред света. Представете си съседа ви да е върколак, колежката ви банши, а гаджето ви вероятно да е вампир. Представяте ли си хората и тези същества...