Добре,печелиш!

1.1K 80 2
                                    

Пет минути по-късно пътувах към клуба на Итън. Ани ми бе напомнила ,че трябва да търся щастието си и мислех да направя точно това. А ако то не беше с Итън, тогава щях да продължа да търся. Но нямаше как да разбера ако не опитам нали? Минах по вече познатия път и след малко повече от половин час вече виждах очертанията на клуба в далечината. Когато стигнах паркирах на паркинга и излязох от колата. Итън чакаше облегнат на стената на клуба. Бе облечен в обичайните за него дрехи. Черна риза , тъмносини джинси и черни мокасини. Когато ме видя той се усмихна и тръгна към мен.

- Здравей!-поздрави ме той.

- Здравей!

- За какво искаше да говорим?-попита ме той с нотки на притеснение в гласа си.

- Може ли да отидем някъде насаме? Не искам да говоря за това на паркинга пред клуба ти.- казах му и той кимна.

- Можем да отидем в кабинета ми.- предложи той и прокара ръка през косата си.

- Би било добре.- съгласих се и го последвах. Когато влязохме в кабинето му той ми предложи да седна ,но аз отказах.

- По сериозното ти изражение съдя, че не си дошла ,за да благодариш за цветята.- каза той ,опитвайки се да разчупи леда настанил се между нас.

- Ти беше прав. Наистина не мислех това, което ти казах .Бях ядосана заради това, което направи.

- Знам и не те виня.- отвърна.

- Знаеш ли, напоследък бях много объркана. Бях посредата на път разделящ се на две и не знаех, в коя посока да поема. Но най-накрая избрах посока и се надявам тя да бъде правилната.

- Какво се опитваш да кажеш?-попита ме Итън и видимо се напрегна.

- Наистина искам нещата между нас. Но ако ще си с мен искам да знам всичко за теб и за опасностите ,на които се подлагам. И искам да ми обещаеш, че семейството и приятелите ми ще бъдат в безопасност.-казах решително и го погледнах в очите. Той скъси разтоянието между нас, така че сега ни делеше около ръка разтояние.

- Какво искаш да знаеш ,Лара?-попита ме и се взря в очите.

- Като заначало какво си направил на Раян ,че те изкарва такова чудовище?

- Беше няколко години след като ни преобразиха. Раян замина да обикаля из света, а аз останах при майка ни. Когато се върна след година с него имаше и жена. Казваше се Анастасия.- каза той неоткъсвайки очи от моите.- Още в първия момент , в който я зърнах се влюбих в нея. Тя беше най-красивата жена, която бях виждал някога. Двамата с Раян се ожениха. Но това не ме спря ,в опитите ми да я спечеля,а трябваше. В последствие разбрах, че и тя отвръща на чувствата ми. Решихме да избягаме ,но не успяхме защото тя умря. Това е причината поради, която брат ми ме ненавижда. Това е и причината да се навърта около теб. Иска да зная, че ако поиска може да ми причини същото, което аз причиних на него.

The Truth About MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora