Събудих се от звука на звънящия ми телефон. Протегнах се и го взех.
- Какво?-попитах, когато вдигнах.
-Цял ден ли смяташ да си останеш в леглото?-попита Ани.
- От къде знаеш, че съм в леглото?
- Познавам те! А сега ставай. Ще излезем.-каза тя заповеднически.
- Съжалявам ,но няма да стане. -отвърнах и.
- Моля те! Днес и двете имаме почивен ден, а това много рядко се случва. Хайде де! Ще излезем ,ще отиден на пазар, после ще ти разкажа как върви подготовката за свадбата, а ти за твоята драма с Итън и Раян.-каза тя. Въздъхнах и погледнах часовника на нощното си шкафче.
- Добре. Дай ми час.-съгласих се накрая.
-Имаш половин час. Ще дойда да те взема.- отвърна и ми затвори телефона. Изпуфтях и станах от леглото. Взех си набързо душ, преоблякох се и отидох в кухнята.
- Добро утро. Или добър ден.- поправих се.
- Как си?-попита ме леля, но всъщност въпросът и значеше "Осъзна ли най-накрая ,че не трябва да с Итън сте заедно?"
- Била съм и по-добре.- отвърнах и просто. Отворих шкафа с лекарста и извадих хапчетата и . Напълних чаша с вода и и я подадох, а след това и дадох и хапчетата. Тя ме изгледа с изражение ,което не можах да разгадая. После въздъхна и изпи хапчетата. - Трябва да си пиеш хапчетата. Приех отказа ти от терапията и процедурите, но ми обеща, че ще си пиеш хапчетата.- отвърнах напълно сериозно.
- Така е. Обещах ти и ще спазя обещанието си.- отвърна тя.
- Как се чувстваш? Някаква промяна?-попитах и я огледах преценяващо.
- Не. За сега не.-отвърна и аз кимнах.- Ще излизаш ли?
- Да. Ани ще ме вземе всеки момент. От одавна не сме излизали.
- Е, тогава приятно забавление.
- Благодаря.- отвърнах. Погледнах часовника си и установих, че Ани трябва да дойде всеки момент. - Ще я изчакам отвън.- казах и излязох от къщата. В същия момент тъмносин опел спря пред къщата ни. Ани свали слънчавите си очила и ми помаха. Аз и се усмихнах в отговор и закрачих към колата. Когато се качих я прегърнах и тя потегли.
- Е, на къде сега?-попитах.
- Първо по магазините, а след това може да седнем някъде и да си поговорим.- каза тя.
YOU ARE READING
The Truth About Me
FantasyПредставятели си свят в ,който свръхестествените същества не само съществуват, а ми и са се разкрили пред света. Представете си съседа ви да е върколак, колежката ви банши, а гаджето ви вероятно да е вампир. Представяте ли си хората и тези същества...