След смяната ми се прибрах директно вкъщи. Бях толкова уморена ,че едвам ходех. Отключих вратата и влязох в къщи.
- Лельо? Тук ли си?- провикнах се и влязох в хола.
- Къде да съм, скъпа?- отвърна леля и ме целуна по челото.- Как мина днес?
- Знаеш, обичайното.- отвърнах аз.
- Има супа, искаш ли?- попита леля.
- Би било чудесно.- отвърнах аз и отидохве в кухнята.
След като се наядох, се качих в стаята си. Съблякох дрехите си и си легнах. Събудих се някъде към седем вечерта от есемиса ,пратен ми от Ани. Той гласеше:
" Кажи ми, че не си забравила за тази вечер и си си легнала!"
Мамка му! Направих точно това. В осем щяхме да излизаме ,а още не бях готова.
Взех си душ и си облякох тъмносиня прилепнала рокля стигаща малко над коляното ,сложих си и токчета, и се гримирах.
Телефонът ми звънна и аз вдигнах:
- Да?
- Пред вас сме.-съобщи Ани.
- Идвам.- отвърнах аз и затворих телефона.
Взех си чантата и слязох долу. Но първо отидох при леля във всекидневната.
- Лельо, тази вечер ще изляза с колежки от болницата.
- Добре. Забавлявайте се. И се пази, става ли?- каза разтревожено леля ми.
- Разбира се. Обичам те!- казах аз.
- И аз теб.- каза тя и излязох.
Момичетата бяха в колата и ме чакаха. Щом Ани ме видя ми подсвирна и аз де засмях.
- Леле. Май ни очаква дълга вечер.- каза Ани и ми намигна.
- Ще ти се. Ще взема моята кола и ще карам след вас.- казах аз.
- Добре.- отвърна Кейтлин.
- Схванахме намека.- отвърна Ани шеговито, а аз само поклатих глава и влязох в колата ми.
Те потеглиха и аз след тях. След около половин час спряхме на паркинга пред клуба. Какво да ви кажа. Клуб като клуб. Едноетажна голяма сграда с голяма табела с надпис " In Shadows " , боядисана в черно, със бодигардове на входа ,които пущат хората вътре. Дори в колата се чуваше музиката, а представям си вътре какво ще е. Никога не съм била почителка на нощните клубове. Предпочитам по-тихи и уютни места. А това тук не бе едно от тях. С ужас слязох от колата си и се присъединих към момичетата, отправяйки се към входа на клуба.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Truth About Me
FantasiПредставятели си свят в ,който свръхестествените същества не само съществуват, а ми и са се разкрили пред света. Представете си съседа ви да е върколак, колежката ви банши, а гаджето ви вероятно да е вампир. Представяте ли си хората и тези същества...