Не е глава!

843 30 9
                                    

Здравейте!!!
Съжалявам, че това не е глава. Искам да ви съобщя ,че втора част на "And demons can love!" е вече официално публикувана и чака да бъде прочетена  .
Вероятно вече сте забравили или сте се отказали да чакате да пусна продължението на историята ми ,или вероятно дори не сте я чели. Знам, че мина много време ,но мисля, че най-накрая намерих вдъхновението и ви обещавам, че втората част ще бъде много по-добра от преди. Надявам се да ви хареса. Обичам ви !!!


Ето го и резюмето:

Когато една история завършва ,друга започва...
Виктория и Кол получиха своя щастлив край. Или поне те така си мислеха...
Не знаеха какво ги чака в бъдеще. Не знаеха какво им е подготвила съдбата. Но бяха готови.
Краули се завърна по-силен и могъщ от всякога, търсещ отмъщение.
Колкото до техните верни приятели Хенри и Рейвън... те далеч не бяха подготвени за предстоящото.
Всеки от тях се сблъска с демоните на миналото си. Заедно двамата преминаха през тежки изпитания и до самия край отказваха да приемат привличането по между им. Но можеш ли да избягаш от съдбата си? Можеш ли да отречеш това ,което е пред очите ти? Дали този път ще успеят да надвият Краули веднъж за винаги? Или ще се провалят опитвайки?

 Но можеш ли да избягаш от съдбата си? Можеш ли да отречеш това ,което е пред очите ти? Дали този път ще успеят да надвият Краули веднъж за винаги? Или ще се провалят опитвайки?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
The Truth About MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora