Намирах се в офиса на Итън и крачех назад напред, докато двамата братя ме наблюдаваха.
- Трябва да намерим начин да се отървем от Девън без от това да пострада Кейтлин.- казах сигурно за петнайсти път вече.
- Ще спреш ли да обикаляш? Ставаш досадна.- каза ми Раян. Аз спрях пред него и го изгледах лошо. Той ми отвърна с безинтерес и отпи от скоча си.
- Трябва да се успокоиш. Работя над това!-увери ме Итън.
- Той е прав. Пийни едно и се успокой. А докато скъпия ми брат мисли план за действие ще ти споделя моя.- отвърна Раян и това ни накара да вперим погледи в него.
- Имаш план?-попитах го с неприкрит ентусиазъм. Той се изправи от стола ,на който седеше ,бръкна в джоба на коженото си яке и извади някакви черно покани. Метна едната на бюрото пред Итън и подаде грациозно другата на мен. Аз я взех и зачетох на глас, изписаните със златно думи .- "Семейство О'Нийл ви кани тържествено в имението Темпълтън на бал в духа на 18 век. Събитието ще се проведе идната събота от 18 часа. Ще се радваме ако присъствате." Ясно и просто. Харесва ми!-отвърнах ,но след това разбрах смисъла на прочетеното.- Чакай! Ти си новия собственик на имението?-попитах. Очите на Итън се разшириха от шок. Явно и той не знаеше. Но не това бе важното сега . Раян бе купил имението, а това означаваше ,че може да знае нещо за лорд Темпълтън.
- Да. Защо сте толкова изненадани и двамата?-попита многозначно и погледна към Итън. Той сви юмруци в ръце. Погледнах и двамата и присвих очи. Тук ставаше нещо повече.
- Какъв ти е плана?-излая Итън ,карайки ме да погледна към него.
- Добре ли си?-попитах го и Раян се усмихна подло.
- Да ,Итън . Добре ли си? Дори дамата видя, че си се напрегнал.-каза Раян и Итън изръмжа.
- Добре момчета, успокойте топката. Не ни дръж в очакване. Какъв е плана?
- Ще поканя Кейт и нашия "приятел". Ти забаламосваш Кейтлин ,докато с Итън се разправяме с Девън. Ако нещата излязат извън контрол разполагаме с достатъчно мъже, които да овладеят положението и да отпратят гостите.Просто и ефикасно. - обясни Раян.
- Не съм сигурен ,че ще проработи. Девън не е глупак. Може въобще да не се появи.- отвърна Итън.
- Напротив! Той винаги се е боял да покаже слабост. А ако не присъства ще покаже, че го е страх. Никога не би го допуснал и точно заради това ще дойде. -обясни Раян.
DU LIEST GERADE
The Truth About Me
FantasyПредставятели си свят в ,който свръхестествените същества не само съществуват, а ми и са се разкрили пред света. Представете си съседа ви да е върколак, колежката ви банши, а гаджето ви вероятно да е вампир. Представяте ли си хората и тези същества...