След разговора с майка им се върнах обратно в балната зала. За щастие от втория етаж бях видяла къде се намира Итън и сега си проправях път на там. Когато стигнах се усмихнах и сложих ръка на гърба на Итън.
- Ето къде сте!-казах им. Итън ме притисна до себе си. - Здравей Джак!-поздравих го.
- Здравей и на теб! Как си?-попита ме.
- Добре.
- Къде се изгуби? Започнах да се притеснявам.- каза ми Итън.
- Извинявай! Бях заета да се запознавам с майка ти, за която разбрах от Раян.- казах и му отправих усмивка казваща "Няма да ти се размине!". Итън почеса врата си и ми се усмихна виновно.
- Оуу! Това няма да свърши добре. Ще ви оставя да си поговорите.- каза Джак неловко и се изниза.
- Мога да обясня...
- После ще говорим за това. Всичко готово ли е?-попитах.
- Да. Щом мине първия танц действаме.-съобщи ми.
- Ами ако нещо се обърка? Има прекалено много хора.
- Казахме ти и преди. С Раян имаме достатъчно мъже, за да се справим, а Девън е само един. -увери ме.
- Не забравяй и сестра му.- казах му и го насочих към Нора, която говореше с млад мъж. Тя погледна към нас и ни се усмихна лукаво. Каза нещо на мъжа, което го накара да тръгне нанякъде. Взе си чаша шампанско от минаващия келнер и се насочи към нас. Усетих как Итън се напряга.
- И ако това не е Итън О'Нийл и малката му приятелка. Кара нали?- каза и ме огледа от горе до долу.
- Лара!-поправих я ,опитвайки да се овладея и да не и се нахвърля. Но тя не ме отрази, защото вниманието и беше насочено към Итън.
- Не сме се виждали от години. Изобщо не си се променил.- отбеляза тя и прехапа устните си. Е ако самото и присъствие не ме вбеси, то сега направо щях да я убия. Но не биваше да се поддавам. Трябва да запазя самообладание ако не искам да прецакам всичко.
- Ти също. Все си си същата манипулативна и себична кучка.- отвърна и отвратено Итън.
- Някога не мислеше така. Бяха хубави времена. Може някой път да си ги припомним.-каза и му намигна. След това мина покрай нас и се изгуби в навалицата. Итън се обърна към мен и отвори уста, за да ни обясни какво се случи ,но аз го изпреварих.
ESTÁS LEYENDO
The Truth About Me
FantasíaПредставятели си свят в ,който свръхестествените същества не само съществуват, а ми и са се разкрили пред света. Представете си съседа ви да е върколак, колежката ви банши, а гаджето ви вероятно да е вампир. Представяте ли си хората и тези същества...