~Chapter 16~

9 0 0
                                    

Μολις έκατσα στο κρεβατι η Τζες ερχεται με ενα αθώο βλέμμα και στέκεται μπροστα μου πεταριζοντας τις βλεφαρίδες της.
Ε- λεγε...
(Της λεω αγανακτησμενη,  αφού δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο. Ολοι ξερουμε πως θα περνούσε το δικο τής ούτος η αλλος)
Τ- θα μου κανεις μια τοση δα μικροσκοπική Χαρούλα?
Ε- οχχ,  τι ειναι παλι?
Τ- απλα... Να ο Αστον θελει να βγουμε βολτα.... Και να φερει και εναν φιλο του μαζι... Και μου ειπε να φερω και εγω μια φιλη μου,  ετσι για να.... Κανουμε... Παρεα?
(Λεει οχι και τοσο σιγουρη)
Ε- κοιτα.... Δν ξερωω
Τ-ελλααααααα θα σου χρωσταω
Ε-.... Ειναι καλο παιδι?  Εννοω δεν θα με φερει σε καμια δυσκολη θεση η κατι... Ε?
Τ- ειναι άγγελος.....
(Λεει σοβαρα)
Ε- εεε.  Δεν ξερω δεν  ειμαι εγω για τετοια....
Τ- εισαι και παραείσαι...
(Με τραβα απο το χερι και με σέρνει προς την ντουλάπα)
Τ- δεν θα κάθομαι εγω να σε παρακαλάω για μια βολτα... Ντύσου και σε δεκα λεπτα να εισαι ετοιμη,  εγω θα ειμαι κατω με τον Αστον και θα περιμενουμε και τον Λουκ...
(Συνεχίζει αποφασιστικά)
Ε- μα... Εγω.
Τ- δεν ακουω τσιμουδια. Τα λεμε κατω
(Λεει και βγαίνει εξω ενω εγω εμεινα μονη με την ντουλάπα.  Ξεφυσαω αγανακτισμένα και βγάζω δυο ρουχα απο εκεί μεσα. Παντα με κανει οτι θελει. Το μισω οταν το κανει αυτο 😣😣Σπρωχνω βιαστικά το ύφασμα στο σωμα μου και πιάνω το μαλλι μου μια αλογοουρά. Βαζω λιγο μέικ-απ και μάσκαρα ενω υστερα καθομαι στο κρεβατι και βαζω τις κάλτσες μου ωσπου ενας ενοχλητικός ηχος με τρανταζει και πιάνω το κινητο στα χέρια μου. Ηταν μηνυμα από..... Τον Χάρρυ)

*Πρεπει να μιλησουμε.. *
(Εγραφε το μηνυμα)
*Χάρρυ δεν εχω χρόνο τωρα*
(Αφήνω το κινητό στο κρεβατι και καθομαι βάζοντας τα παπουτσια μου. Ο ηχος του κινητού με ξυπνάει απο τις σκέψεις μου. )
*έλα στο δωματιο μου σε δύο λεπτα,  δεν θα σου κλέψω πολυ χρονο*.
(Ξεφυσαω και ρολαρω τα ματια μου,  σηκώνομαι στα ποδια μού και βαζω το κινητό στην τσεπη στελνω μηνυμα στην Τζες πως θα αργήσω λιγο.... Προχωράω και στέκομαι μπροστα απτην πορτα του.

. Ενω παω να χτυπήσω ανοίγει την πορτα και τον αντικρίζω, ........
.. με κοιτάει απο πανω μέχρι κατω ενω μετα ξανά γυρνάει στα ματια μου. Αχ αυτα τα ματια του που τοσο εχω ερωτευτει)

Ε- τι με ηθελες?
Χ- θα πας καπου?
Ε- ναι....αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας τωρα,..για ποιο πραγμα να μιλησουμε?
(Ξεφυσαω νευρικά)
Χ- ναι,  απλα ηταν... Ε..... Το.. Πρωι ημασταν λιγο απομακροι και ηθελα να δω... Αν ε μου κρατάς μουτρα?
(Λεει ξυνοντας τον σβέρκο του αμήχανα)
Ε- οχι... Βασικα εσύ ησουν αυτός που αρπαχτηκε αν του άγγιξα το κινητο,  θυμασαι...?😓
Χ- εγω?
Ε- ναι... Εσύ δεν ηθελες να σου ψαχνουν τα πραγματα οι αλλοι σωστα?
Χ-ναι.. Αλλα
Ε- ειχες κατι να κρύψεις απο εμενα?
Χ- τι?  Φυσικα και οχι! Απλα δεν μ'αρέσει να ψαχουλευουν τα πραγματα μου οι αλλοι.... Και στο ξεκαθάρισα καλα αυτο πριν..
Ε- καλα... Εγω πρεπει να φυγω,  θα αργήσω...
Χ-που θα πας?
Ε- μια βολτα?
Χ- με ποιον?
Ε- με την Τζες... Και τους φιλους της?..
(Λεω δειστακτικα φοβούμενη την απαντηση του)
Χ- τους?  Ειναι αγορια?
Ε- βασικα ειναι το αγορι της και ο φίλος του
Χ- μμαλιστα... Δηλαδη αυτο που λεμε διπλο ραντεβου
(Γυρνάω τα ματια μου και ξεφυσαω πριν απαντησω)
Ε- Χάρρυ,  ακους τι λες? Εχεις ορεξη να τσακωθούμε?
Χ- Σκαρ,  απλα.....
(Σφίγγει τις μπουνιές του και τα χειλη του ενώνονται σε μια γραμμη)
Χ- δεν θελω να πας.
Ε- τι?
Χ- με άκουσες
Ε- Χάρρυ?  Ποιος νομιζεις πως εισαι για να μου λες τι να κανω?
Χ-σκαρ.... Γιατι να πας με αυτους και οχι με εμενα?
Ε- καταρχάς το εχω ηδη κανονίσει και ειναι η φιλη μου.. Της το υποσχέθηκα.... Εμεις τι ειμαστε?
Χ- ... Μου αρεσεις και σου αρέσω... Αυτο φτανει
(Μονο.... Του αρέσω? 😢💔εγω ειμαι τρελα ερωτευμένη μαζι του και απλα του ΑΡΕΣΩ?)
Ε- αχ δεν θα κατσω να σε ακουω να γκρινιάζεις εγω θα βγω θες δεν θες.
(Λεω και ανοίγω την πορτα.  Αυτος την κλεινει και με κοιτάει στα ματια)
Χ- δεν θα πας πουθενα
Ε- Χάρρυ,  πρεπει να.... Φυγω...
(Του κλαψουριζω)
Χ-.... (Κλεινει δυνατα τα ματια τού )
Χ-Πολυ ωραια... Λοιπον φυγε...
(Μου δειχνει την πορτα και την ανοιγει διάπλατα)
Χ-Αλλα εμενα ξεχασε με
Ε- Χάρρυ... Τι λες?
Χ- αυτο που ακουσες μικρη
Ε- πολυ καλα....γεια σου Χάρρυ αν θες να τσακωνόμαστε για βλακείες  τοτε αντιο...
(Λεω καθώς κλεινω την πόρτα δυνατα πισω μου ενω ενα δάκρυ κύλησε απο το ματι μου και το σκούπισα βιαστικά... Τον μισω οταν γινεται αυτος ο Χάρρυ. Αυτος που δεν νοιάζεται για τιποτα. Ακουω να βρίζει μεσα απο το δωμάτιο και μάλλον κλότσησε την πορτα)
Χ- ΓΑΜΩΤΟΟΟΟΟ......
(ξαναλέει και φευγω μακρυα κλαίγοντας βουβά)

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Where stories live. Discover now