~Chapter 6~

16 3 0
                                    

Ειχε πλεον σουρουπωσει για τα καλα και η Τζέσσυ ειχε κοιμηθει απο την μεση της ταινίας.  Ηταν όντως ωραια ταινια , χαρούμενη και με εκανε να ξεχαστώ αρκετα.  Δεν μπορουσα να κλείσω ματι και ετσι σηκώθηκα και έπιασα το κινητό στα χερια μου και καλεσα τον Νάιαλλ,  περιμενα να απαντησει
?- ΝΑΙΙ?
Ε- ναιαλλ,  εσύ εισαι?
Χ- Χάρρυ και ο νι ειναι απασχολημένος τωρα... ( οκ δεν περιμενα να ακούσω την ειρωνική φωνή του παλι αλλα εμεινα ψύχραιμη,  απο πισω του άκουσα την φωνη του ναιαλλ και ανακουφίστηκα" δωσε μου το κινητο κόπανε" χαχανισε και μετα απο λιγο ακουσα την φωνη του)
Ν- ναι?
Ε- έλα,  η Σκάρλετ ειμαι
Ν- ο,  χέϋ ξαδερφουλα,  πως πας?
Ε- μια χαρα εσύ?
Ν- ναι ☺
Ε- ωραια, σε πηρα αν θες να βγουμε καμια βολτα να ξεχστω λιγο  ♥❤♥😰
Ν- σιγουρα,  φερε και την Τζεσσυ να φερω τον Χαρρυ
Ε- εμ αστο καλυτερα,  η τζεσσυ κοιματε και......
Ν- δεν πειραζει,  τα λεμε στην καφετέρια λιγο πιο κατω απο το πανεπιστήμιο σε μιση ωρα😜😁
( λεει ενθουσιασμένος ενω με διακόπτει και κλεινει το τηλεφωνο στην μούρη μου,. Τελεια..  Θα έρθει και ο Χάρρυ 😭😭😱δεν αντεχω τον παλιοχαρακτηρα του.  Τέσπα προχωράω στο δωματιο και βγάζω απο την ντουλάπα μου ενα απλο τζιν και μια μαυρη μπλουζα με ασπρες λεπτομέρειες,  μπαινω στο μπανιο και βαφομαι ελαφρά, προχωράω διπλα στην τζεσσυ και ξυπνάει)
Τ- τι εγινε?
Ε- Οχ συγγνωμη,  σε ξυπνησα?
Τ-εμ οχι ειμαι ένταξη 😃
Ε- α,  θελεις να ερθεις με μενα και τον ναιαλλ σε μια καφετέρια πιο κατω?
Τ- εμ,  βασικα νυσταζω
Ε- οοοοο έλα τωρα μην με αφήνεις μονη θα ειναι και αυτος ο βλάκας ο Χάρρυ,  σε παρακαλώ κανε μου αυτη τη χάρη και θα σου χρωσταω 😘😘😪♥♥
Τ- ο.... Καλα προκειμένου να μην ακούω την γκρίνια σου θα ερθω
Ε- τελεια!
(Την αγκαλιάζω σφιχτά και εκεινη χαμογελάει)
Ε- ωραια,  πηγαινε να ετοιμαστείς !
Τ- Οχ καλα

/....../ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ

Μολις κάτσαμε στην καφετέρια,  ο χαρρυ δεν εχει ερθει ακομα.... Ευτυχως και ο ναιαλλ κάθεται απεναντι απο την Τζεσσυ η οποια κάθεται διπλα μού. 
Ν- κοριτσια σας αφήνω για λιγο,  παω να βρω τον Βλακα.... 😂😜
( η Τζες γελαει και μόλις φευγει ο Ναιαλλ με σκουνταει και λεει.. (
Τ- εχει πολύ πλακα ο ξαδεεφος
σου! 😃😄
Ε- μην ξεχνας... Εχεις αγόρι 😅
(Την πειράζω χαχανιζοντας,  ενω εκεινη με σκουνταει δηθεν νευριασμένη στον ώμο)
Τ- ναι Σκάρλετ,  το ξερω και τον αγαπω πολυ ❤♥❤♥
Ν- ηρθαμεε και εμεις....
Τ- γειαα σας
Ν- Τζεςς απο εδω ο χαρρυ! Χαρρυ,  η Τζες.... Την Σκάρλετ την ξερεις
( ο Χαρρυ μολις ειδε την Τζες τηε χαμογέλασε και της εκλεισε το ματι ενω αυτη χαμογέλασε ντροπαλά )
Χ- ελευθερη ?
(Την ρωτάει αισθησιακά και εκεινη γουρλωνει τα ματια της.... Ομολογώ πως με ενόχλησε που την φλέρταρε,  δεν ξερω γιατι)
Τ- Εμμ...
Ε- έχει αγόρι ( την προλαβαίνω και εκείνος γυρνάει και με κοιτάει περιφρονητικά)
Χ- νομιζω πως ξερει να μιλαει!
(Μου λέει και οι αλλοι γελαν αμήχανα ενω εγω εχω κοκκινησει 😳)
Ε- ναι..... ( ψιθυρίζω,  μα τι με επιασε και φέρομαι ετσι?Το κινητο μου δονείται και μολις βλεπω το ονομα στη οθωνη χλωμιαζω "ΣΟΝ" Του το κλεινω πριν προλάβει να σει κανεις το κινητο μου που αναβοσβηνει,  ομως η Τζεσσυ ειχε προλάβει να το δει)
Τ- εισαι καλα? 
( μου ψυθιριζει και εγω γνεφω ενω τι στομα μου εχει στεγνώσει)
Ν- γιατι τι εγινε?
(Δεν πρόλαβα να πω κατι και η Τζεσσυ ανοιξε το ρημαδιασμενι στομα της και λεει...)
Τ- απλα χώρισε με το αγορι της και τωρα την πηρε τηλέφωνο
( την σκουνταω ως ενδειξη πως δεν επρεπε να το πει και με κοιτάει δηθεν αθώα 😌😌 θα την σκοτωσωωω 😡😡😡)
Τ- εχμχμ εγω παω τουαλέτα
(Λεει γιατι ξερει πως αν έμενε εδω λιγο παραπανω θα της τα ειχα ψαλεί 😠)
Χ-χαχαα
Ε- τι είναι τοσο ααστειο?
(Λεω φανερά ενοχλημένη)
Χ- φυσικά και σε χώρισε! 😂😅
Ε-τι?
Ν- χαρρυ....
( τον σκουνταει)
Ε- οχι πες.... Γιατι?
Χ- γιατι εισαι ξενέρωτη,  ψωνάρα και σκύλα,  που δεν ν νοιαζεσαι για τιποτα αλλο εκτος πο το να ψάξεις να βρεις τον πρίγκιπα με το ασπρο του άλογο να ερθει να σε παρει και ξεχνας πως υπάρχουν αλλοι ανθρωποι γυρω σου γιατι σε νοιαζει μονο ο εαυτουλης σου α και ξεχασα.... ( γελάει... Μα καλα τι ακαρδος,  πως μπορεί και τα λεει αυτα ουτε καν με ξερει.  Τον διακόπτει η φωνη του Ναιαλλ)
Ν- αρκετα χαρρυ αρκετα.....
(Του φωαζει,  φαινεται αληθινά νευριασμένος μαζι του)
Ε- εγω να πηγαίνω!
( ενα δάκρυ παλεύει τοση ωρα να βγει απο το ματι μου αλλα δεν το αφήνω μεχρι που λεει της τελευταιες του λεξεις)
Χ- και ΚΟΤΑ ( φωναζει για να τον ακουσω,  γυρναω γυρω μου για να ψάξω την Τζεσσυ η οποια ειχε βγει τοση ωρα απο το μπανιο κα μας κοιτούσε με ανοιχτο το στομα,  μετα ηρθε και με αγκάλιασε ενω εδωσε ενα βλέμμα απεχθειας στο Χαρρυ και μετα με οδήγησε στη εξοδο της καφετέριας ενω από πισω ακουγα τη φωνη του Ναιαλλ )
Ν- χευυυυ σκαρ περίμενε... ΣΚΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ
(φώναξε στον χαρρυ και μετα ακουσα εναν δυνατό θορυβο)

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant