Scarlet's POV
Κάθεται στο κρεβατι μου και περναει τα μαλλιά του αναμεσα στα δάχτυλα του. Αυτο δειχνει ποσο άβολα νιώθει.
Ε- λοιπόν?
(Τον παρότρυνα να μιλησει. Παιρνει μια βαθια ανασα και με κοιτάει........ Κλεινει τα ματια του στιγμιαία πριν αρχίσει να μιλαει)
Χ- λοιπον. Ημουν γυρω στα 11....ενα βραδυ που δεν μπορούσα να κοιμηθω τυχαία ακουσα την συνομιλία των γονιών μου απο την διπλα κρεβατοκάμαρα.
(Παιρνει μια εκφραση θυμού με πόνου ταυτοχρονα πριν συνεχίσει)
Χ- ε... Ελεγαν πως ημουν υπερβολικά κυκλοθυμικός και ζωηρός ειδικα τα πρωτα χρονια στο σχολείο... Ειχα κανει αρκετες αταξίες...... Πολλες κόστιζαν ακριβά, τοσο που οι γονεις μου δεν ειχαν την οικονομικη δυνατοτητα να ανταπεξέλθουν...... Ομως δεν καταλάβαιναν ενα πραγμα.... Πως ολα αυτα τα εκανα για την προσοχη τους......γιατι θεωρούσαν την αδερφή μου πολυ καλυτερη απο εμενα..... Εξυπνότερη.... Ευγενική..... Εγω απλα ημουν ο άχρηστος της οικογένειας.....
(Εσφαξε το σαγόνι του και έμπλεξε τα δάχτυλα του μεταξυ τους)
Χ- ημουν ανυπόφορος και ανυπακουος..... Το παραδέχομαι, αλλα μονο και μόνο για να με προσέξουν.... Να μου δωσουν το 1/5 της πρόσοχης που δινουν στην αδερφη μου. Απλα ηθελα να με αγαπήσουν....
(Τα λογια του πονεμενα.... Τον πλησιασα και επιασα τα χέρια του. Εκείνος με κοίταξε και χαμογελασρ ενω έσφιξε στην χούφτα του τις παλάμες του.)
Χ- ο πατερας μου ηθελε να με κλεισει σε αναμόρφωτηριο.....τοτε.. Δεν ειχα ιδεα τι ειναι αυτο, δεν εδωσα σημασία. Παντως θυμαμαι πως η μαμα ειχε διαφωνήσει σε αυτο...... Ακουγα με τι λογια μιλούσαν για εμενα.... Ηταν... Ηταν σαν να μην ημουν παιδι τους... Σαν να ημουν ξένος.
(Δάκρυα πάλευαν να βγουν απο τα ματια του ομως τα κρατούσε.... Τυλιξα τα χέρια μου γυρω απο την μεση του και έχωσα το κεφαλι μου στο στέρνο του.. Εκείνος ανταπέδωσε στη αγκαλια και φίλησε την κορυφη του κεφαλιού μου)
Ε- μην κρατιέσαι Χάρρυ.... Μπορεις να κλάψεις.... Εγω ειμαι εδω....
Χ- δεν θα ρίξω ουτε ενα δάκρυ για αυτούς....
(Είπε με σκληρο τόνο στην φωνη του)
Χ-..... Την επόμενη μερα ενω η μαμα μου ηταν στην δουλεια, ο μπαμπας κάλεσε εναν αγνωστο στο σπιτι μας, υπέγραψαν κατι χαρτια και μετα εκείνος ο κυριος με πηρε απο το χερι και με οδήγησε σε ενα αμαξι. Εκείνος μου ελεγε πως θα πηγαίναμε σε ενα μερος που θα περασω καλα..... Αχ και να ξερα
YOU ARE READING
~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
FanfictionΗ ίδια ιστορία innocent μονο που την συνεχίζω απο άλλο χρήστη και λίγο πιο παραλλαγμένη απο την περίληψη που σας είχα γράψει στο προηγούμενο