~Chapter 31~

15 1 0
                                    

{ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ 😂
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ}



Scarlet's POV

Προχωράω στο διάδρομο και περνάω μπροστα απο την πορτα του Χάρρυ..... Λες να χτυπήσω?  Αν βγει ο Ναιαλλ?

Ασ'το καλύτερα...... Προχώρησα εξω μεχρι να βγω απο το πανεπιστημιο..... Το κινητο στην τσεπη μου δονηθηκε.... Σκεφτηκα οτι θα ειναι ο Χαρρυ

Ομως το όνομα που αναβοσβηνε στην οθόνη τού κινητού μου ηταν "μπαμπας"

Πατησα για να απαντησω.

Ε-χευ μπαμπά..... Τι γινεται?

Μπ-τιποτα παιδι μου.... Ποτε θα ερθεις να σε δω.... Δουμε?
(Διορθώνει τον εαυτο του.... Λες να εγινε κατι?)

Ε- δεν ξερω μπαμπα..... Τωρα ειμαστε στην μεση των μάθηματων.... Αλλα υπόσχομαι θα σε παρω αυριο να σου πω.... Εντάξει?

(Αναστέναξε.... Κατι εχει γινει και δεν μου μιλαει)

Ε- είσαι καλά?

Μπ-ναι ναι.... Μια χαρα... Περιμενω τηλεφώνημα σου. Τα λεμε

Ε-..... Φιλια στην μαμα.

Μπ- σαγαπω..

Ε-και εγω.....

(Και καπως ετσι τερματισαμετην κλήση μας....... Κατι συμβαίνει.... Πρεπει αναγκαστικά να πάω απο εκει να δω τι κρυβει....

Γυρναω πισω και μπαινω ξανα στο πανεπιστημιο........ Χτυπάω την πόρτα της διευθύντριας και περιμενω να ακουσω την φωνη της.

Δ. -περάστε....

(Υπακούω και περνάω μεσα.  Της χαμογελάω ευγενικα και εκεινη ανταποδίδει. Μου κανει νοημα να κατσω και νευω)

Δ-σε τι θα μπορούσα να σε εξυπηρετήσω δεσποινις.....

Ε-Γουαιλντ....

Δ-δεσποινις Γουαιλντ

Ε-να θα ήθελα να σας ρωτησω αν μπορω να λείψω για λιγο καιρο.... Ξερετε να δω τους γονείς μου.

Δ- φυσικα..... Βεβαια θα εχετε περιθώριο στις μερες που θα
λειψετε

Ε-μαλιστα..... Θα μπορούσα δυο βδομάδες?

Δ-δυο βδομάδες λοιπον..... Υπογραψτε εδω..... Α. Και ενημερώστε με οταν θα αποχωρησετε....

(Συνεχισε χωρις να βγαλει το χαμόγελο απο τα εντονα βαμμένα χείλη της. Σέρνει ενα χαρτι προς το μέρος μου κι υπογράφω με το στυλό στα δεξια μου.  Υστερα σηκώνομαι και την ευχαριστω.... Εκεινη νευει και βγαίνω εξω.......

~Innocent~(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora